Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76898
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
Лазоренко, В.Є. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Keywords |
просування інноваційні методи ритейл ефективність нейромаркетинг інноваційні технології event-заходи соціальний маркетинг promotion innovative methods retail efficiency neuromarketing innovative technologies event events social marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76898 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Сагер, Л.Ю. Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Л.Ю. Сагер, В.Є. Лазоренко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. – 2019. – № 2. – С. 95-103. – DOI: 10.21272/ 1817-9215.2019.2-12. |
Abstract |
Високий рівень конкуренції в ритейлі змушує учасників даного ринку постійно шукати нові інструменти боротьби за споживача та його кошти. Одним з таких засобів є просування. При чому використання застарілих технологій не може гарантувати успіху. Відповідно виникає необхідність пошуку нових інструментів просування підприємств роздрібної торгівлі. У статті визначено, що розглянуті вченими сучасні заходи просування є несистематизованими, відсутній підхід до вибору інструментів просування роздрібними підприємствами різних типів. Досліджено, що найбільш перспективними є напрямки ведення торгівлі за такими інноваційними методами: нейромаркетинг, інноваційна діяльність, event-заходи та впровадження соціального
маркетингу. Сформовано підхід до вибору ефективних способів конкурентоспроможності залежно від типу роздрібних мереж. Так, аудіальний маркетинг має переваги та легкість у застосуванні, порівняно з аромамаркетингом. Найбільш доречними інноваційними інструментами, які можуть застосовуватись для
всіх типів мереж – це наявність Wi-Fi та електронні цінники, за рахунок порівняно низької вартості та постійного ефекту. Нейромаркетинг ефективний тільки за умов постійного застосування. Інноваційна діяльність на підприємстві впроваджується поступово через високі витрати. Запропоновані заходи несуть постійний характер, тому в подальшому кількість витрат зменшується, а комфорт для клієнтів
збільшується. Еvent-заходи мають багато інструментів та більше впливають на настрій та враження покупців, що сприяє формуванню лояльності. Проте велика кількість еvent-заходів може негативно впливати на імідж роздрібної мережі. The high level of competition in retail makes the market participants constantly seek new tools to fight for the consumer and his means. One such tool is promotion. At the same time, the use of outdated technologies can not guarantee success. Accordingly, there is a need to find new tools for promoting retail businesses. The article determines that the modern promotion measures considered by scientists are unsystematic, there is no approach to the choice of promotion tools by retail enterprises of different types. It has been researched that the most promising are the directions of trading by such innovative methods: neuromarketing, innovative activity, event-events and introduction of social marketing. The approach to choosing effective ways of competitiveness depending on the type of retail networks is formed. Yes, audio marketing has advantages and ease of use when compared to aromarketing. The most relevant innovative tools that can be applied to all types of networks are the availability of Wi-Fi and electronic price tags, at the expense of relatively low cost and constant effect. Neuromarketing is effective only under continuous use. Innovative activity at the enterprise is introduced gradually due to high costs. The proposed activities are permanent, so the amount of costs is further reduced and customer comfort increases. Event activities have many tools and have a greater impact on customer mood and loyalty. However, a large number of event events can adversely affect the image of the retail network. |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views
Australia
1
Belgium
1
China
1
Germany
463929
Greece
1
Iran
1
Ireland
17658
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Singapore
65085625
Ukraine
197769118
United Kingdom
2030648
United States
197769123
Unknown Country
1
Downloads
China
1085035
France
1
Germany
233316
India
1
Ireland
17655
Kazakhstan
73424
Lithuania
1
Romania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
197769119
United Kingdom
1
United States
197769122
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Saher_Lazorenko_Innovatsiini.pdf | 323.25 kB | Adobe PDF | 396947679 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.