Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76962
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Змішане навчання та його застосування при вивченні української та російської мови студентами-іноземцями медичного профілю |
Authors |
Pokhilko, Olena Viktorivna
|
ORCID | |
Keywords |
змішане навчання смешанное обучение blended learning вивчення української мови изучение украинского языка study of the Ukrainian вивчення російської мови изучение русского языка learning Russian |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76962 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Похілько О.В. Змішане навчання та його застосування при вивченні української та російської мови студентами-іноземцями медичного профілю [Текст] / О.В. Похілько // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 144-148. |
Abstract |
Інтенсифікація інформаційних процесів
вимагає розробки нової моделі освіти, здатної забезпечити безперервний
розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення.
Практична реалізація й ефективне використання інноваційних технологій у
медичних ЗВО сприяють підвищенню вимог щодо гуманістичної та професійної
спрямованості. Одним із перспективних напрямів розвитку сучасної освіти
вважається змішане навчання. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
China
1
Germany
2392554
Ireland
2748
Lithuania
1
Russia
1
Singapore
1
Ukraine
461321
United Kingdom
107250
United States
5356432
Unknown Country
1
Downloads
Estonia
1
France
150
Germany
2392555
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
461322
United Kingdom
107251
United States
1821228
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pokhilko_blended_learning.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | 4782509 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.