Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77047
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтерпретація феномену паблік рилейшнз у сучасному науковому дискурсі
Authors Березенко, В.
Іванець, Т.
ORCID
Keywords паблік рилейшнз
паблик рилейшнз
public relations
комунікаційний менеджмент
коммуникационный менеджмент
communication management
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77047
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Березенко В. Інтерпретація феномену паблік рилейшнз у сучасному науковому дискурсі [Текст] / В. Березенко, Т. Іванець // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 329-333.
Abstract Мета нашої роботи – розглянути різні підходи до інтерпертації терміну паблік рилейшнз (PR), що склалися в сучасному науковому дискурсі і виявити головні риси цього феномену. Французький дослідник Ф. Буарі свого часу писав: «Рublic relations <…> Ці слова використовувалися для опису стількох речей, на них витратили так багато чорнила і вони викликали таку кількість суперечок, що легко зрозуміти, чому так важко скласти про них чітке уявлення і чому вони викликають стільки питань <...>. Вельми важко позбавити PR тієї строкатої клаптикової ковдри Арлекіна, в яку їх звикла рядити погано інформована публіка» [1, с. 35]. Не можна не погодитися із цією думкою, адже визначень феномену PR в науковій літературі представлено більше тисячі, і проблема пошуку універсальної дефініції залишається актуальною. Порушивши питання визначення паблік рилейшнз, вважаємо доцільним почати розгляд цього питання з виявлення основних підходів до тлумачення зазначеного феномену. Проаналізувавши роботи сучасних українських та зарубіжних вчених, ми визначили наступні головні ознаки паблік рилейшнз та підходи до його визначення.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
China China
183
Germany Germany
911858
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1778
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
2221048
Ukraine Ukraine
16567429
United Kingdom United Kingdom
250819
United States United States
24395215
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
1
Germany Germany
12889
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
44348335
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
44348334

Files

File Size Format Downloads
Berezenko_public_relations.pdf 1.17 MB Adobe PDF 88709562

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.