Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77064
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Профілактика насильства в шкільному середовищі
Authors Шкриль, І.
ORCID
Keywords психологічне насильство
психологическое насилие
psychological violence
булінг
буллинг
billing
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77064
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шкриль І. Профілактика насильства в шкільному середовищі [Текст] / І. Шкриль // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали VII Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 442-447.
Abstract В Україні, незважаючи на наявність значної кількості нормативно- правових документів з протидії насильства по відношенню до дитини, воно таки трапляється в різних сферах життя – в сім’ї, в навчальних закладах, в закладах опіки, тощо. Оскільки діти проводять багато часу саме в навчальних закладах, школи мають відігравати одну з ключових ролей у справі захисту дітей від насильства. Результати різних досліджень свідчать, що в українських школах поширені явища насилля по відношенню до дітей.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
China China
1
Germany Germany
6525
Ireland Ireland
3263
Lithuania Lithuania
358
Ukraine Ukraine
148994
United Kingdom United Kingdom
25738
United States United States
580384
Unknown Country Unknown Country
765266

Downloads

France France
148995
Germany Germany
6524
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
148994
Ukraine Ukraine
148994
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
580384
Unknown Country Unknown Country
1816

Files

File Size Format Downloads
Shkril_billing.pdf 1.41 MB Adobe PDF 1035709

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.