Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77099
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Consumer Behaviour of Seniors on the Cow’s Milk Market in Slovakia: Silver Persuading Techniques |
Other Titles |
Споживча поведінка осіб літнього віку на ринку коров’ячого молока в Словаччині: техніки переконання |
Authors |
Krivosikova, A.
Rybanska, J. Nagyova, L. Geci, A. |
ORCID | |
Keywords |
коров’яче молоко особи пенсійного віку споживча поведінка упаковка методи переконання cow’s milk seniors consumer behaviour packaging persuading techniques |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77099 |
Publisher | Sumy State University |
License | Creative Commons Attribution 4.0 International License |
Citation | Krivosikova, A., Rybanska, J., Nagova, L., & Geci, A. (2020). Consumer Behaviour of Seniors on the Cow’s Milk Market in Slovakia: Silver Persuading Techniques. Marketing and Management of Innovations, 1, 200-207. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.1-16 |
Abstract |
У статті проаналізовано основні сегменти споживачів на ринку молока у Словаччині. Авторами зазначено, що особи літнього віку вважаються непривабливим сегментом споживачів через їх обмежену купівельну спроможність. При цьому результати
аналізу свідчать про зростання кількості осіб літнього віку у Словацькій республіці, що обумовлює старіння нації. Вважається, що до 2050 року четверта частина населення Європи буде віком старше 65 років. У зв’язку з цим дослідження споживчої поведінки та процесу прийняття рішень людьми літнього віку є нагальним та актуальним. У статті розглянуто споживчу поведінку людей літнього віку на ринку коров'ячого молока для якого характерний найвищий рівень попиту у Словацької республіки. Метою статті є аналіз споживчих переваг осіб літнього віку та їх критерії прийняття рішень при купівлі коров’ячого молока. Авторами зазначено, що дослідження спрямовано на пошук візуальних індикаторів, які привертають увагу споживачів. Детерміновану вибірку даних сформовано на основі результатів опитування 470 респондентів (з яких 210 чоловіків та 260 жінок) віком від 61 до
84 років. Використання психологічних інструментів та короткого анкетування встановлено, що у Словацькій республіці особи літнього віку надають перевагу традиційним мотивам та яскравим кольорам на упаковці молока. На основі отриманих результатів встановлено, що порівняно із молоддю, особи літнього віку більш лояльні до певної продукції та брендів, а також вважають ціновийфактор вирішальним ніж якість молочної продукції при їїкупівлі. Авторами проаналізовано та систематизовано різні точки зору дієтологів щодо користі коров’ячого молока. Отримані результати засвідчили, що молоко є невід’ємним компонентом щоденного раціону харчування не лише дітей, але і дорослих, особливо, людей літнього віку. При цьому оскільки у осіб літнього віку відсутній необхідний фермент (лактаза) для руйнування молочного цукру (лактози), у рамках даної статті приведені рекомендації щодо споживання молока, яке не містить молочного цукру за рахунокферментації, у процесі якої виникає молочна кислота. Кисломолочні продукти (сир, йогурт та кефір) сприятливо впливають на шлунок та імунну систему. У свою чергу, тривала недостатність кальцію в організмі спричиняє остеопороз – захворювання, яке проявляється втратою кісткової тканини та деформацією кісток, що призводить до їх переломів та підвищує ризик виникнення інших ускладнень зі здоров’ям. Результати анкетування підтвердили, що для осіб із високим ступенем невротизму, упаковка відіграє значну роль при прийнятті рішення щодо купівлі молочних продуктів. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами молочних компаній
при формуванні стратегії промоції власної продукції. Seniors are usually perceived as an unattractive segment, mostly due to their limited spending power. In Slovakia, the number of seniors has continuously been increasing. The population has been growing older. In Europe, more than a quarter of the population is expected to be aged 65 years or older by 2050. That is the main reason why we have to understand the consumer behaviour and decision-making processes of senior consumers. The presented paper deals with the consumer behaviour of seniors on the Slovak market of cow’s milk since it is the most commonly consumed type of milk in Slovakia. Opinions of nutrition specialists differ on whether it is beneficial or not for humans to consume milk. However, in general, milk is considered to be an essential component of the diet not only for children but also for adults and especially for seniors because of its high nutrition value. Milk and dairy products should be a daily part of the seniors’ diet. Since older people no longer have the necessary enzyme (lactase) to break down milk sugar (lactose), it is recommended to consume milk products that no longer contain milk sugar, but that lactic acid is produced by fermentation. Sour milk products such as curd, yoghurt or kefir have a beneficial effect on stomach, intestines and also the immune system. Long-term insufficiency of calcium intake causes osteoporosis – a disease that manifests itself in bone loss and structural disorders. It leads to increased fracturing of the bones and thus an increased risk of health complications resulting from there. This study explores senior consumers’ preferences for milk and their decision-making strategies on the market of cow’s milk. The study is oriented primarily on visual cues catching the attention of consumers. Anonymous survey was conducted on a sample of 470 senior respondents (210 males and 260 females) aged 61 – 84. Using selected psychological tools and a short questionnaire it was found out that Slovak seniors prefer traditional motives and bright colours on the milk packaging, they highly prioritise price over quality of milk products and in comparison with young adults, they are loyal to chosen products or brands. Seniors who score higher on the scale of neuroticism personality trait state that the packaging of milk products is significant for their decisions. Seniors with higher emotional stability tend to experiment more on the market of milk. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
-1607652454
Canada
1
China
-939177219
Germany
2767624
Greece
26859516
Hungary
1
India
-1744709655
Indonesia
1
Ireland
770713
Kenya
1
Lithuania
1
Netherlands
86568
Philippines
1
Poland
1
Singapore
-1607652460
Slovakia
365
South Africa
1
South Korea
-1744709656
Ukraine
201910
United Arab Emirates
1
United Kingdom
829553067
United States
-1607652464
Unknown Country
26961
Vietnam
414779818
Downloads
China
-939177219
Dominican Republic
1
France
1275195541
Germany
-1744709680
India
1541423
Indonesia
1275195539
Ireland
1541423
Latvia
1
Lithuania
1
Malaysia
9466978
Netherlands
1
Philippines
770712
Portugal
6
Singapore
-1607652459
Slovakia
-1607652462
Sweden
1
Ukraine
182788
United Kingdom
1
United States
-1607652461
Unknown Country
1
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krivosikova_mmi_2020_1.pdf | 435.94 kB | Adobe PDF | -647982567 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.