Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77331
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні проблеми викладання української та англійської мов як іноземних |
Authors |
Макаренко, В.О.
Kyrychenko, Olena Anatoliivna |
ORCID | |
Keywords |
концепція багатомовності концепция многоязычия multilingualism concept мотивація у вивченні мови мотивация в изучении языка motivation in learning a language класи філологічної спрямованості классы филологической направленности classes of philological orientation розвиток мовленнєвої компетенції развитие речевой компетенции development of speech competence продуктивне мовлення продуктивное говорение productive speech |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77331 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Макаренко, В.О. Сучасні проблеми викладання української та англійської мов як іноземних / В.О. Макаренко; наук. керівник О.А. Кириченко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали восьмої Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників (Суми, 16–17 квітня 2020 р.). – Суми: Сумський державний університет, 2020. - С. 109-113. |
Abstract |
Актуальність теми дослідження зумовлена значною популярністю у світі вивчення української і англійської мов як іноземних на даний час. У зв’язку із розвитком світових інтеграційних процесів концепція багатомовності набуває все більшої актуальності. Мета розвідки передбачає визначення основних інноваційних підходів до вивчення англійської мови в Україні, що базуються на європейському досвіді, пошук проблем, які виникають під час викладання української і англійської мов для представників закордонних громад. Також необхідно визначити принципи усунення цих негативних факторів, проаналізувати методики викладання української і англійської мов для учнів та студентів.Завдання дослідження передбачає визначення методичних прийомів у вивченні української мови як іноземної, аналіз різноманітних принципів у процесі вивчення мови, знаходження правильного комунікативного підходу під час розвитку усного мовлення, порівняння процесів викладання англійської мови як іноземної, методики подачі інформації і способів запровадження новітнього обладнання у профільних класах. Основні результати виявили низку проблем, які виникають під час вивчення української та англійської мов, як іноземних, а саме: недостатня внутрішня мотивація до вивчення іноземних мов, пропуски занять, низько розвинене вміння організувати власну роботу й засвоювати англійську мову системно в більшості студентів; неготовність взяти на себе відповідальність за процес та результати навчання; складність в адаптуванні до нової методики вивчення англійської та української мов, недостатня кількість аудиторних годин тощо. Висновки дослідження: методика навчання української мови як іноземної великою мірою відрізняється від методики навчання української мови як рідної. Така різниця визначається низкою лінгвістичних, психологічних та лінгводидактичних чинників. Важливу роль у вивченні української та англійської мов як іноземних, відіграє викладач. Саме на нього покладено обов’язок, щодо знаходження правильної методики викладання, застосування новітніх матеріалів та зацікавлення слухачів. Актуальность темы исследования обусловлена большой популярностью в мире изучения украинского и английского языков как иностранных в настоящее время. В связи с развитием мировых интеграционных процессов концепция полилингвизма приобретает все большую актуальность. Цель исследования предусматривает определение основных инновационных подходов к изучению английского языка в Украине, базирующиеся на европейском опыте, поиск проблем, возникающих во время преподавания украинского и английского языков для представителей иностранных общин.Также необходимо определить принципы устранения этих негативных факторов, проанализировать методики преподавания украинского и английского языков для учащихся и студентов. Задание исследования предполагает определение методических приемов в изучении украинского языка как иностранного, анализ различных принципов в процессе изучения языка, нахождение правильного коммуникативного подхода при развитии устного речи, сравнения процессов преподавания английского языка как иностранного, методики подачи информации и способов введения нового оборудования в профильных классах. Основные результаты выявили ряд проблем, возникающих при изучении украинского и английского языков, как иностранных, а именно: недостаточная внутренняя мотивация к изучению иностранных языков, пропуски занятий, низко развитое умение организовать собственную работу и усваивать английский язык системно у большинства студентов; неготовность взять на себя ответственность за процесс и результаты обучения; сложность в адаптации к новой методики изучения английского и украинского языков, недостаточное количество аудиторных часов и тому подобное. Выводы исследования: методика обучения украинскому языку как иностранному во многом отличается от методики обучения украинскому языку как родному. Такая разница определяется рядом лингвистических, психологических и лингводидактических факторов. Важную роль в изучении украинского и английского языков как иностранных, играет преподаватель. Именно на него возложена обязанность нахождения правильной методики преподавания, применение новейших материалов для активизации интереса слушателей. The relevance of the research topic is due to the considerable popularity in the world of studying Ukrainian and English as a foreign language at present. With the development of global integration processes, the concept of multilingualism is becoming increasingly relevant. The purpose of the research is to identify major innovative approaches to learning English in Ukraine, based on European experience, to look for problems that arise when teaching Ukrainian and English to representatives of foreign communities. It is also necessary to determine the principles of eliminating these negative factors, to analyze the teaching methods of Ukrainian and English for pupils and students.The objectives of the study include the definition of methodological techniques in the study of Ukrainian as a foreign language, the analysis of various principles in the process of learning language, finding the right communicative approach to the development of oral language learning, comparing the processes of teaching English as a foreign language, methods of supplying information and ways to introduce the latest equipment into specialized classes.The main findings revealed a number of problems that arise when studying Ukrainian and English as a foreign language, namely: insufficient intrinsic motivation to learn foreign languages, missing classes, poorly developed ability to organize their own work and master English systematically with most students; unwillingness to take responsibility for the process and learning outcomes; difficulty in adapting to the new methods of learning English and Ukrainian, insufficient number of classroom hours, etc. Conclusions of the study are as follows: the methodology of teaching Ukrainian as a foreign language is very different from the methodology of teaching Ukrainian as a native language. This difference is determined by a number of linguistic, psychological, and linguistic-didactic factors. An important role in the study of Ukrainian and English as a foreign language is played by the teacher. It is his responsibility to find the right teaching methodology, use up-to-date materials, and get the students interested in learning language. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Germany
170494
Greece
1
Ireland
436
Lithuania
1
Poland
1
Russia
1
Singapore
2568779
Ukraine
1163907
United Kingdom
10051
United States
1163906
Unknown Country
59979
Downloads
Germany
29992
Indonesia
1
Lithuania
1
Ukraine
170494
United Kingdom
1
United States
29988
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Makarenko_Kyrychenko_learning_a_language.pdf | 237.11 kB | Adobe PDF | 230477 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.