Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77336
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психологічний стан дитини в умовах адаптаційного періоду в англомовному таборі English Camp «UNIVER» |
Authors |
Марченко, К.С.
Kyrychenko, Olena Anatoliivna |
ORCID | |
Keywords |
психологічний стан дитини психологическое состояние ребенка psychological state of the child адаптація адаптация adaptation дезадаптація дезадаптация maladaptation психологічний тиск психологическое давление psychological pressure налагодження відносин у колективі налаживание отношений в коллективе establishing relationships in the team |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77336 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Марченко, К.С. Психологічний стан дитини в умовах адаптаційного періоду в англомовному таборі English Camp «UNIVER» / К.С. Марченко; наук. керівник О.А. Кириченко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали восьмої Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників (Суми, 16–17 квітня 2020 р. – Суми: Сумський державний університет, 2020. - C. 420-423. |
Abstract |
Актуальність теми полягає у недостатньому аналізі психологічного стану дитини у перші дні перебування в таборі, що зумовлює формування негативного враження про табір в цілому, а також у новітніх методиках вивчення англійської мови під час відпочинку. Мета – дослідження причин, що впливають на психологічний стан дитини під час адаптації та дезадаптації в таборі. Завданням дослідження є визначення способів усунення стресового стану у вихованців табору. Прийнято вважати, що табір виховує, дає життєво необхідні уроки, робить з дитини справжнього «солдата», здатного сміливо крокувати сходинками життя. Однак, далеко не всі замислюються над тим, якої шкоди може завдати 21-денне перебування у невідомому середовищі. Як подолати бар’єр між дитиною та невідомим середовищем – табором? Перший, з ким знайомиться дитина – це вожатий, від якого залежить на 60% як сприйматиме дитина своє нове коло спілкування. Інші 40% припадають на атмосферу в таборі, сусідів по кімнаті, харчування, розважальну програму та інших працівників у таборі. Коли мова йде про тематичні табори, як ось English Camp «Univer», про вивчення англійської у перші дні не може йти мова, адже основним завданням наразі є адаптувати дитину до табору. Не слід забувати про налагодження відносин у колективі. Це стосується не лише роботи вожатого у своєму загоні, а й в цілому у всьому таборі. Для цього слід проводити такі заходи, які б не викликали у дітей дух суперництва. Існують випадки, коли дитина не може звикнути до нового тимчасового колективу, це називається дезадаптацією. У більшості випадків, вихованцям знадобиться більше часу, щоб потоваришувати з «колегами» та вожатими. Щоб діти швидше звикли до нових умов, не можна повністю позбавляти їх зв’язку із «зовнішнім світом», необхідно дозволяти батькам відвідувати їх щодня. Крім того, зв’язком зі звичним життям може слугувати його/її мобільний пристрій. Якщо мова йде про перші дні адаптації, коли дитина перебуває у стресовому стані, то таку практику слід використовувати. Ґаджети можна використовувати й для навчання під час тематичних змін. Таким чином, проаналізувавши фактори, що впливають на адаптацію та дезадаптацію дитини під час перебування в англомовному таборі «Univer», можна стверджувати, що немає чітких жорстких правил та інструкцій, яких потрібно дотримуватись для уникнення стресового стану дитини, усі вказівки є лише рекомендаціями, а як їх застосовувати – справа вожатого. Актуальность темы заключается в недостаточном анализе психологического состояния ребенка в первые дни пребывания в лагере, что обусловливает формирование негативного впечатления о лагере в целом, а также в новейших методиках изучения английского языка во время отдыха. Цель - исследование причин, влияющих на психологическое состояние ребенка во время адаптации и дезадаптации в лагере. Задачей исследования является определение способов устранения стрессового состояния у воспитанников лагеря. Принято считать, что лагерь воспитывает, дает жизненно необходимые уроки, делает из ребенка настоящего «солдата», способного смело шагать по ступенькам жизни. Однако, далеко не все задумываются над тем, какой вред может нанести 21-дневное пребывание в неизвестном среде. Как преодолеть барьер между ребенком и неизвестным средой - лагерем? Первый, с кем знакомится ребенок - это вожатый, от которого зависит на 60% как воспринимает ребенок свой новый круг общения. Остальные 40% приходятся на атмосферу в лагере, соседей по комнате, питание, развлекательную программу и других работников в лагере. Когда речь идет о тематических лагерях, как вот English Camp «Univer», об изучении английского в первые дни не может идти речь, ведь основной задачей сейчас является адаптировать ребенка к жизни в лагере. Не следует забывать о налаживании отношений в коллективе. Это касается не только работы вожатого в своем отряде, но и в целом во всем лагере. Для этого следует проводить такие мероприятия, которые не вызывали бы у детей дух соперничества. Существуют случаи, когда ребенок не может привыкнуть к новому временному коллективу, это называется дезадаптацией. В большинстве случаев, воспитанникам понадобится больше времени, чтобы подружиться с «коллегами» и вожатыми. Чтобы дети быстрее привыкли к новым условиям, нельзя полностью лишать их связи с «внешним миром», необходимо позволять родителям посещать их каждый день. Кроме того, связью с привычной средой может служить его / ее мобильное устройство. Если речь идет о первых днях адаптации, когда ребенок находится в стрессовом состоянии, то такую практику следует использовать. Гаджеты можно использовать и для обучения в тематических сменах. Таким образом, проанализировав факторы, влияющие на адаптацию и дезадаптацию ребенка во время пребывания в англоязычном лагере «Univer», можно утверждать, что нет четких жестких правил и инструкций, которые нужно соблюдать, чтобы избежать стрессового состояния ребенка, - все указания являются лишь рекомендациями, а как их применять - дело вожатого. The relevance of the topic is the lack of analysis of the psychological state of the child during the first days of the camp life, which leads to the formation of a negative impression of the camp as a whole, as well as the latest methods of learning English during the holidays. The purpose is to study the causes that affect the psychological state of the child during adaptation and maladaptation in the camp, to identify ways to eliminate the stressful situation in the camp. It is considered that the camp educates, gives vital lessons, makes the child a true "soldier", able to boldly walk the life steps. However, not everyone thinks about the harm that a 21-day stay in an unfamiliar environment can cause. How to overcome the barrier between a child and an unknown camp environment? The first person the child is acquainted with is the team leader, and it depends on him for 60% how the child will perceive his new circle of communication. The other 40% are dependent on the camp atmosphere, roommates, food, entertainment and other camp staff. when it comes to camps such as English Camp Univer, learning English in the first days cannot be discussed, as the main task now is to adapt the child to camp life. It is necessary not to forget about establishing relationships in the team. This applies not only to the work of the team leader in his unit, but also to the whole camp as a whole. To do this, measures should be taken that would not cause a spirit of rivalry in children. There are cases when a child cannot get used to a new temporary team, this is called maladaptation. In most cases, pupils will need more time to socialize with "colleagues" and team leaders. In order for children to get used to the new conditions more quickly, they cannot be completely deprived of their connection to the “outside world”, and parents should be allowed to visit them daily. In addition, his / her mobile device can serve as a link to a customary life. When it concerns the early days of adaptation when a child is in a state of stress, this practice should be used. Gadgets can also be used in studying English. Thus, by analyzing the factors that affect the adaptation and maladaptation of a child while in the Univer English Camp, we can state that there are no strict rules and instructions to be followed to avoid a child's stressful state, all instructions are merely recommendations, and how to use them is the job of the team leader. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
China
1
Greece
1
Ireland
684
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
73064
United Kingdom
5721
United States
118323
Unknown Country
1
Downloads
Lithuania
1
Ukraine
27804
United Kingdom
1
United States
197799
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marchenko_UNIVER.pdf | 226.4 kB | Adobe PDF | 225605 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.