Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77455
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості реклами туризму в країнах Азії |
Other Titles |
Features of tourism advertising in Asia |
Authors |
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
Вакулішина, І.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
реклама туризму реклама туризма tourism advertising аніме-тур аниме-тур anime tour музична індустрія музыкальная индустрия music industry турист tourist туризм у країні туризм в стране tourism in a country |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77455 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Летуновська, Н.Є. Особливості реклами туризму в країнах Азії / Н.Є. Летуновська, І.М. Вакулішина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених імені професора Балацького О.Ф. / за заг. ред. Т.А. Васильєвої, О.В. Шкарупи. – Суми : Сумський державний університет, 2019. – С. 48-49. |
Abstract |
У тезах досліджуються особливості туристичної реклами в таких країнах, як Японія, Південня Корея та Китай. Для Японії описані особливості рекламування популярних аніме-турів. Зазначено, що туристичною візитівкою Південної Кореї є музична індустрія. Китай охарактеризований як країна фільмів та серіалів історичного спрямування, що активно використовується в туристичному маркетингу. В тезисах исследуются особенности туристической рекламы в таких странах, как Япония, Южная Корея и Китай. Для Японии описаны особенности рекламирования популярных аниме-туров. Отмечено, что туристической визитной карточкой Южной Кореи является музыкальная индустрия. Китай охарактеризован как страна фильмов и сериалов исторического направления, что активно используется в туристическом маркетинге. Theses explore the features of tourist advertising in countries such as Japan, South Korea, and China. For Japan, the features of advertising popular anime tours are described. It is noted that the tourist card of South Korea is the music industry. China is characterized as a country of historical films and series, which is actively used in tourism marketing. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
162959
Germany
4903
Ireland
973
Japan
1
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
565390
United Kingdom
9806
United States
2557994
Unknown Country
1
Downloads
Germany
1
Japan
1
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
325887
United Kingdom
1
United States
2557997
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Letunovska_Vakulishyna.pdf | 161.01 kB | Adobe PDF | 2883891 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.