Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77481
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією на засадах корпоративної соціальної та екологічної відповідальності |
Authors |
Зайчик, К.О.
Smolennikov, Denys Olehovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8418-051X |
Keywords |
корпоративна соціальна та екологічна відповідальність корпоративная социальная и экологическая ответственность corporate social and environmental responsibility органічне виробництво органическое производство organic production еко-крамниця эко-магазин eco-shop |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77481 |
Publisher | Східноєвропейський університет економіки і менеджменту |
License | |
Citation | Зайчик, К.О. Управління підприємствами в сфері торгівлі органічною продукцією на засадах корпоративної соціальної та екологічної відповідальності / К.О. Зайчик, Д.О. Смоленніков // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Черкаси, 16–17 квітня 2020 року. – Черкаси: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. – С. 135-137. |
Abstract |
Важко уявити сучасний світ без активного розвитку торгівлі та постійного змагання між компаніями за споживача. Кризові явища, такі як пандемія, ще більше стимулюють торговельні підприємства просувати на ринку якісні товари та послуги, використовувати сучасні маркетингові інструменти, а також розвивати власний бренд. Особливої важливості набуває управління торговельним підприємством на засадах корпоративної соціальної та екологічної відповідальності. Трудно представить современный мир без активного развития торговли и постоянного соревнования между компаниями за потребителя. Кризисные явления, такие как пандемия, еще больше стимулируют торговые предприятия продвигать на рынке качественные товары и услуги, использовать современные маркетинговые инструменты, а также развивать собственный бренд. Особую важность приобретает управление торговым предприятием на основе корпоративной социальной и экологической ответственности. It is difficult to imagine the modern world without the active development of trade and constant competition between companies for the consumer. Crisis phenomena, such as the pandemic, further stimulate commercial enterprises to promote quality goods and services, use modern marketing tools, and develop their own brand. The management of a commercial enterprise on the basis of corporate social and environmental responsibility becomes especially important. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belgium
1
China
189
Germany
1
Greece
1
Ireland
19685
Japan
1
Lithuania
1
Singapore
38705
Sweden
1
Ukraine
5540
United Kingdom
2292
United States
77409
Unknown Country
1
Downloads
China
1
India
1
Indonesia
1
Japan
1
Ukraine
10988
United Kingdom
1
United States
77410
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zaichyk_Smolennikov.pdf | 6.84 MB | Adobe PDF | 88403 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.