Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77504
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Принципи навчання на заняттях спортивними іграми
Authors Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
ORCID
Keywords спортивні ігри
принципи навчання
спортивные игры
принципы обучения
sport games
teaching principles
Type Conference Papers
Date of Issue 2019
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77504
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Остапенко, Ю.О. Принципи навчання на заняттях спортивними іграми [Текст] / Ю.О. Остапенко // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту [Текст]: тези доповідей VІ Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 134-135.
Abstract У теорії і методиці фізичного виховання аналіз системи принципів та їх уніфікація посідають одне з провідних місць, тому що тісно пов’язані з оптимізацією навчальновиховного процесу у ЗВО. Процес навчання базується на деяких загальних положеннях – принципах, які відображають закономірності педагогічного процесу і в зв’язку з цим носять обов’язковий характер при вирішенні освітніх і виховних завдань. Саме тому вважаємо актуальним розглянути загальні та специфічні принципи фізичного виховання студентів ЗВО. Мета. Теоретично обгрунтувати дидактичні принципи навчання, щодо підвищення ефективності тренувального процесу під час занять спортивними іграми.
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
364
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2986
United Kingdom United Kingdom
1238
United States United States
10679
Unknown Country Unknown Country
128

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5959
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
15399

Files

File Size Format Downloads
Ostapenko_sportyvni_ihry.pdf 608.76 kB Adobe PDF 21361

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.