Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77506
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Спортивні ігри як метод ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей |
Authors |
Ostapenko, Valentyna Vasylivna
Ostapenko, Yurii Oleksandrovych |
ORCID | |
Keywords |
спортивні ігри професійно-прикладна фізична підготовка спортивные игры профессионально-прикладная физическая подготовка sport games professionally applied physical training |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77506 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Остапенко, В.В. Спортивні ігри як метод ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей [Текст] / В.В. Остапенко, Ю.О. Остапенко // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту [Текст]: тези доповідей VІ Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 130-133. |
Abstract |
Сучасний рівень розвитку суспільства, освіти та науки висуває високі вимоги до підготовленості підростаючого покоління, формуванню професійно-важливих якостей у майбутнього працівника, що в свою чергу потребує суттєвих змін у професійній підготовці спеціалістів сучасності. Значна кількість досвідчених науковців акцентують увагу на тому, що традиційна система фізичного виховання не в змозі ефективно впливати на розвиток індивідуальних фізичних здібностей,
формування професійно-прикладних фізичних умінь та навичок студентів. Однією з основних вимог підготовки фахівця високої майстерності є чітко виражена професійна спрямованість навчального процесу на формування у студентів
професійно-важливих якостей необхідних у майбутній професійній діяльності.
Одним із розділів фізичного виховання, який займається питаннями, пов’язаними з підготовкою до професійної діяльності отримав назву – професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Під ППФП розуміють підсистему фізичного виховання, яка належним чином забезпечує формування й удосконалення професійних якостей, що мають конкретне значення для конкретної професійної діяльності [2]. Саме тому на сучасному етапі розвитку суспільства, у зв’язку з інтенсифікацією впровадження сучасних технологій виробництва, суттєво змінюється характер праці, посилюються вимоги до підготовки спеціалістів у вузах. Відповідно виникає
необхідність у ППФП студентів дотримуватися загальновідомого соціального принципу зв’язку з життєдіяльністю [2]. Тому саме професійно-прикладна фізична підготовка, як складова програми фізичного виховання студентів вважається
одним із найефективніших засобів підготовки до активної життєдіяльності, готовності до високопродуктивної праці в умовах навчання у закладах вищої освіти України.
В основі позитивного впливу фізичних вправ на формування професійно-важливих якостей закладений механізм перенесення рухових навичок, умінь сформованих у процесі занять фізичним вихованням, на удосконалення майбутньої майстерності у наступній професійній діяльності. Ціле направленість занять полягає в тому, щоб збільшити діапазон функціональних можливостей людини, розширити її руховий
арсенал, а також забезпечити ефективну адаптацію організму до різних негативних факторів зовнішнього середовища у наступній професійній діяльності. На нашу думку одним із методів вирішення цієї проблеми може бути застосування спортивно-ігрового методу при проведенні занять. Саме практичне використання спортивних ігор, та їх елементів у процесі ППФП надасть змогу позитивно впливати на рівень розвитку професійно-важливих якостей інформаційно-логічної групи спеціальностей. Деякі дослідники визначають, що рухова активність спортивних ігор, високий емоційний фон, постійна зміна умов виконання рухових дій, моделювання ситуацій і прийняття рішень в обмежений проміжок часу привертають особливу увагу студентської молоді. Емоційність ігрових ситуацій значною мірою полегшує
проблему дозування фізичних навантажень, різноманітність рухових дій та їх виконання за лімітований відрізок часу, висуває суттєві вимоги до розвитку фізичних якостей. Координаційна узгодженість рухів на фоні прояву швидкісносилових здібностей, витривалості, гнучкості сприятимуть забезпеченню необхідного рівня розвитку фізичної і психофізіологічної підготовленості. У цьому аспекті
актуальним є вивчення впливу ігрових видів спорту на формування професійно-значущих здібностей майбутніх фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей, працюючих за комп’ютером. Мета. Визначити вплив занять спортивними іграми на розвиток фізичних і психофізіологічних якостей студентів
інформаційно-логічної групи спеціальностей. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Australia
1
China
1
Greece
1
Ireland
159
Lithuania
1
Ukraine
1212
United Kingdom
510
United States
6169
Unknown Country
1
Downloads
France
1
Lithuania
1
Ukraine
2397
United Kingdom
1
United States
8055
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ostapenko_sportyvni_ihry.pdf | 880.73 kB | Adobe PDF | 10455 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.