Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77753
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психолого-педагогічна основа вправ для навчання іноземної мови у літніх таборах |
Authors |
Марченко, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
адаптаційний період адаптационный период adaptation period пізнання познание cognition психічний розвиток психическое развитие mental development психологічний стан психологическое состояние psychological state психолого-педагогічний експеримент психолого-педагогический эксперимент psychological pedagogical experiment рефлекторна діяльність рефлекторная деятельность reflex activity сприймання восприятие perception |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77753 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Марченко, К.С. Психолого-педагогічна основа вправ для навчання іноземної мови у літніх таборах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / К.С. Марченко; наук. керівник О.А. Кириченко. - Суми: СумДУ, 2020. - 31 с. |
Abstract |
Мета роботи: аналіз психічного стану і розвитку дитини старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, роль впливу психологічного стану дитини на процес навчання.
Теоретичне значення роботи полягає у визначенні психологічних змін на різних етапах розвитку дитини; поетапній диференціації психологічного стану дитини під час перебування в англомовному таборі; аналізі вправ для навчання в англомовному таборі з урахуванням психолого-педагогічної складової.
Практичне роботи полягає у сприянні створенню та подальшій розробці планів, окремих вправ, табірних заходів для продуктивного навчання і розвитку дітей під час перебування в англомовному таборі.
Розроблено алгоритм складання вправ для навчання в англомовному таборі, доведено його дієвість на власному досвіді. Цель работы: анализ психологического состояния и развития ребенка старшого дошкольного и младшего школьного возраста, роль влияние психологического состояния ребенка на процесс обучения. Теоретическое значение работы состоит в определении психологических изменений на разных этапах развития ребенка; поэтапной дифференциации психологического состояния ребенка во время пребывания в англоязычном лагере; анализе упражнений для обучения в англоязычном лагере с учетом психолого-педагогической составляющей. Практическое значение работы состоит в содействии созданию и дальнейшей разработке планов, отдельных упражнений, лагерных мероприятий для продуктивного обучения и развития детей во время пребывания в англоязычном лагере. Разработан алгоритм составления упражнений для обучения в англоязычном лагере, доказана его действенность на собственном опыте. The goal is the analysis of the mental state and development of the child of senior preschool and primary school age, the role of the influence of the psychological state of the child on the learning process. The theoretical meaning: psychological changes determination at different stages of a child's development; gradual differentiation of the psychological state of the child during the stay in the English-speaking camp; exercises analysis for training in the English-speaking camp, taking into account the psychological and pedagogical component. Pragmatic meaning: creation promoting and further development of plans, individual exercises, camp activities for productive learning and development of children during their stay in the English-speaking camp. The algorithm for composing exercises for training in an English-speaking camp has been developed, and its effectiveness has been proven in own experience. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
10883
Germany
1
Greece
1
Ireland
95
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
3257
United Kingdom
1629
United States
21765
Unknown Country
1
Downloads
Germany
191
Lithuania
1
Romania
189
Russia
1
Ukraine
37635
United Kingdom
908
United States
37635
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marchenko_Psychological_Basement.pdf | 415.19 kB | Adobe PDF | 76560 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.