Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств |
Other Titles |
Проблемы повышения результативности инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий Problems of increasing the efficiency of innovation activities of domestic industry |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
інноваційна діяльність інноваційна активність інноваційний цикл розробки товару маркетингове тестування инновационная деятельность инновационная активность инновационный цикл разработки товара маркетинговое тестирование innovative activity innovative innovation cycle developing products marketing test |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 |
Publisher | Видавництво НТУУ КПІ |
License | |
Citation | Нагорний, Є.І. Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Текст]/ Є.І. Нагорний, О.С. Тєлєтов // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. - 2010. - №7. - С. 230-235. |
Abstract |
У статті наведені основні показники інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств, досліджені причини, що стримують і спонукають до інноваційної діяльності. Авторами пропонується процедура маркетингового тестування, що має стати інструментом підвищення результативності інноваційної діяльності. Порушено основні проблеми, які вирішує дана процедура.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 В статье приведены основные показатели инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий, исследованные причины, которые сдерживают и побуждают к инновационной деятельности. Авторами предлагается процедура маркетингового тестирования, которая должна стать инструментом повышения результативности инновационной деятельности. Нарушены основные проблемы, которые решает данная процедура При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 The article presents the main indicators of innovation activity of domestic industry examined the reasons that hinder and encourage innovation. The authors proposed market testing procedure that has become a tool for enhancing the effectiveness of innovation. Violations of fundamental problems that face this process When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
6884735
Denmark
1
EU
1
Germany
307
Greece
1
Iran
1
Ireland
133366
Italy
1
Lithuania
1
Puerto Rico
1
Russia
27
Singapore
50132399
Sweden
1
Turkey
2
Ukraine
825834
United Kingdom
420619
United States
41041665
Unknown Country
825833
Downloads
China
420611
France
3
Germany
308
India
1
Indonesia
1
Lithuania
1
Russia
8
Ukraine
2472732
United Kingdom
1
United States
50132401
Unknown Country
475
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
nagorniykievkpi2010.PDF | 154.44 kB | Adobe PDF | 53026542 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.