Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77847
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Організація індивідуального читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах |
Authors |
Ащеулова, Т.В.
|
ORCID | |
Keywords |
індивідуальне читання индивидуальное чтение individual reading низхідний та висхідний підходи нисходящий и восходящий подходы top-down and bottom-up approaches переглядово-пошукове читання просмотровый-поисковое чтение reading for specific information |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77847 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ащеулова, Т.В. Організація індивідуального читання іноземною мовою у середніх навчальних закладах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / Т.В. Ащеулова; наук. керівник О.В. Ємельянова. − Суми: СумДУ, 2020. − 37 с. |
Abstract |
Проблематика бакалаврської роботи полягає в недостатній розробці теоретичних засад індивідуалізації читання та необхідністю розробки методики навчання індивідуальному читанню іноземними мовами в середніх навчальних закладах.
У ході дослідження були використані методи: логічного узагальнення, порівняння та систематизації психолого-педагогічних, лінгвістичних та методичних досліджень, аналіз літератури, використовуваної для індивідуального читання, навчальних комплексів, вітчизняних і зарубіжних посібників. Проблематика бакалаврской работы заключается в недостаточной разработке теоретических основ индивидуализации чтения и необходимостью разработки методики обучения индивидуальному чтению иностранными языками в средних учебных заведениях. В ходе исследования были использованы методы: логического обобщения, сравнения и систематизации психолого-педагогических, лингвистических и методических исследований, анализ литературы, используемой для индивидуального чтения, учебных комплексов, отечественных и зарубежных пособий. The problem of bachelor's work is the insufficient development of theoretical principles of individualization of reading and the need to develop methods of teaching individual reading in foreign languages in secondary educational institutions. During the study such methods were used: logical generalization, comparison and systematization of psychological and pedagogical, linguistic and methodological research, analysis of literature used for individual reading, educational complexes, domestic and foreign manuals. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
France
29167
Germany
16907
Greece
1
Ireland
566
Lithuania
1
Poland
1
Singapore
1
Switzerland
29170
Ukraine
1177377
United Kingdom
588689
United States
11389392
Downloads
France
13231275
Germany
4021862
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
89
Sweden
1
Switzerland
1
Ukraine
13231276
United Kingdom
3291
United States
13231274
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ashcheulova_Bachelous_paper.pdf | 720.26 kB | Adobe PDF | 43719072 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.