Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77848
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Літні табори як альтернативна форма навчання іноземної мови |
Authors |
Кучерявенко, В.А.
|
ORCID | |
Keywords |
літні табори летние лагеря summer camps альтернативна форма навчання альтернативная форма обучения an alternative form of training методичні прийоми методические приемы teaching methods |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 035 - Філологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77848 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кучерявенко, В.А. Літні табори як альтернативна форма навчання іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / В.А. Кучерявенко; наук. керівник О.В. Ємельянова. - Суми: СумДУ, 2020. - 29 с. |
Abstract |
Мета: особливості викладання іноземної мови в літньому таборі, з’ясування альтернативних форм навчання іноземної мови, характеристика ролі літніх таборів для навчання іноземної мови, аналіз особливості викладання іноземної мови в літньому таборі.
Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов вивчення альтернативних форм навчання іноземної мови в літніх таборах та особливості їх викладання. Цель: особенности преподавания иностранного языка в летнем лагере, выяснения альтернативных форм обучения иностранному языку, характеристика роли летних лагерей для обучения иностранному языку, анализ особенности преподавания иностранного языка в летнем лагере. Теоретическое значение: систематизация теоретических предпосылок изучения альтернативных форм обучения иностранному языку в летних лагерях и особенности их преподавания. Goal: features of teaching a foreign language in a summer camp, elucidation of alternative forms of teaching a foreign language, a characteristic of the role of summer camps for teaching a foreign language, analysis of the features of teaching a foreign language in a summer camp. Theoretical meaning: systematization of theoretical prerequisites for studying alternative forms of teaching a foreign language in summer camps and the features of their teaching. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

1

775

1

84

1

587460

32990

1645272

1
Downloads

80

2758

587466

1

1023955

217814

1

1

83

1

1645271

1023957

1023955
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kucheryavenko_Bachelous_paper.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | 5525343 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.