Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77858
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва»
Authors Вороненко, О.О.
ORCID
Keywords бренд
фірмовий стиль
фестиваль
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77858
Publisher Сумський Державний Університет
License
Citation Вороненко, О.О. Розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва» [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 061 – журналістика / О.О. Вороненко; наук. керівник Т.В. Ковальова. – Суми: СумДУ, 2020. – 27 с.
Abstract У роботі на основі вивчення специфіки розроблення фірмового стилю бренду розглядаються особливості підготовки власного творчого доробку, розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
7082
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
84
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
337
Ukraine Ukraine
189094
United Kingdom United Kingdom
43499
United States United States
909399

Downloads

Bulgaria Bulgaria
333
Finland Finland
429194
France France
909402
Germany Germany
909400
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
669302
Poland Poland
1149505
Ukraine Ukraine
1149504
United Kingdom United Kingdom
2192
United States United States
1149503
Unknown Country Unknown Country
93

Files

File Size Format Downloads
Voronenko_the_eighth_color.pdf 1.47 MB Adobe PDF 6368430

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.