Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77858
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва»
Authors Вороненко, О.О.
ORCID
Keywords бренд
фірмовий стиль
фестиваль
Type Bachelous Paper
Speciality 061 - Журналістика
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77858
Publisher Сумський Державний Університет
License Copyright not evaluated
Citation Вороненко, О.О. Розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва» [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 061 – журналістика / О.О. Вороненко; наук. керівник Т.В. Ковальова. – Суми: СумДУ, 2020. – 27 с.
Abstract У роботі на основі вивчення специфіки розроблення фірмового стилю бренду розглядаються особливості підготовки власного творчого доробку, розробка фірмового стилю для молодіжного фестивалю реклами «Восьма Барва».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
7082
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
84
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
337
Ukraine Ukraine
189094
United Kingdom United Kingdom
43499
United States United States
909399
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Bulgaria Bulgaria
333
Finland Finland
429194
France France
909402
Germany Germany
909400
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
669302
Poland Poland
1149505
Ukraine Ukraine
1149504
United Kingdom United Kingdom
2192
United States United States
1149503
Unknown Country Unknown Country
93

Files

File Size Format Downloads
Voronenko_the_eighth_color.pdf 1.47 MB Adobe PDF 6368430

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.