Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств |
Other Titles |
Внедрение процедуры маркетингового тестирования инновационной продукции в практическую деятельность промышленных предприятий Introduction procedure of marketing testing innovative products in practical activity of industrial enterprises |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
інноваційна активність маркетингове тестування ринкова адекватність нова та інноваційна продукція инновационная активность маркетинговое тестирование рыночная адекватность новая и инновационная продукция innovation activity test marketing market adequacy new and innovative products |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Нагорний, Є.І. Упровадження процедури маркетингового тестування інноваційної продукції в практичну діяльність промислових підприємств [Текст] / Є.І. Нагорний // Науковий журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій». - 2010. - №2. - с. 43-50. |
Abstract |
У статті розглянуто актуальність впровадження процедури маркетингового тестування в практичну діяльність промислових підприємств, що займаються розробкою, виготовленням і реалізацією нової чи інноваційної продукції
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786 В статье рассмотрена актуальность внедрения процедуры маркетингового тестирования в практическую деятельность промышленных предприятий, которые занимаются разработкой, изготовлением и реализацией новой или инновационной продукции При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786 The article considers the relevance of implementing marketing testing procedures in practical activities of industrial enterprises that develop, manufacture and sales of new or innovative products When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7786 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
China
4
Finland
1
Germany
52187
Greece
1
Ireland
178788
Lithuania
1
Netherlands
1
Romania
1
Russia
21
Singapore
1
Turkey
5
Ukraine
1202737
United Kingdom
611124
United States
23090838
Unknown Country
1202736
Downloads
Austria
1
China
4
Finland
1
Germany
347
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
23090840
United Kingdom
1
United States
19843224
Unknown Country
139
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
nagorniysumy2010.PDF | 202.01 kB | Adobe PDF | 42934559 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.