Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77997
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов |
Other Titles |
Independent external evaluation of foreign languages |
Authors |
Ігнатенко, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
оцінювання знань оценивания знаний assessment of knowledge загальноосвітні школи общеобразовательные школы comprehensive schools ЗНО ЕГЭ Centralized Testing іноземні мови иностранные языки foreign languages університет университет university |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77997 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Ігнатенко, Д.В. Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Д.В. Ігнатенко; наук. керівник C.О. Швачко – 2020 – 25 с. |
Abstract |
У бакалаврській роботі розглядаються особливості зовнішнього незалежного оцінювання з метою проаналізувати систему ЗНО. Для досягнення мети дослідження було використано низку методів: загальнонаукові методи дослідження – аналіз, синтез, порівняння, класифікація та узагальнення, необхідні для офіційних і нормативних документів, що регламентують проведення зовнішнього незалежного оцінювання термінологічний аналіз, який допоміг розкрити сутність досліджуваних педагогічних явищ шляхом виявлення й уточнення основних понять; структурно-логічний метод, який використовувався для визначення поточного стану та перспектив подальшого розвитку системи забезпечення якості викладання англійської мови як іноземної, порівняльний аналіз, за допомогою якого було визначено спільні риси й відмінності в оцінюванні знань учнів з англійської мови в загальноосвітніх школах України.Мета: роаналізувати систему зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов.
Теоретичне значення: Теоретичне значення проведеного дослідження полягає в тому, що в ньому зроблено аналіз зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, пропонований у роботі теоретичний матеріал і відповідні висновки можуть бути використані в ході підготовки до ЗНО. В бакалаврской работе рассматриваются особенности внешнего независимого оценивания с целью проанализировать систему ВНО. Для достижения цели исследования были использованы ряд методов: общенаучные методы исследования - анализ, синтез, сравнение, классификация и обобщение, необходимые для официальных и нормативных документов, регламентирующих проведение внешнего независимого оценивания терминологический анализ, который помог раскрыть сущность исследуемых педагогических явлений путем выявления и уточнения основных понятий; структурно-логический метод, который использовался для определения текущего состояния и перспектив дальнейшего развития системы обеспечения качества преподавания английского языка как иностранного, сравнительный анализ, с помощью которого были определены общие черты и различия в оценке знаний учащихся по английскому языку в общеобразовательных школах Украины. Цель: проанализировать систему внешнего независимого оценивания по иностранным языкам.Теоретическое значение: Теоретическое значение проведенного исследования заключается в том, что в нем сделан анализ внешнего независимого оценивания по иностранным языкам, предлагаемый в работе теоретический материал и соответствующие выводы могут быть использованы в ходе подготовки к ВНО. The bachelor's work examines the features of external independent evaluation in order to analyze the system of UPE. To achieve the goal of the study, a number of methods were used: general scientific research methods - analysis, synthesis, comparison, classification and generalization, necessary for official and normative documents governing external independent assessment of terminological analysis, which helped to reveal the essence of the studied pedagogical phenomena by identifying and clarifying the main concepts; structural-logical method, which was used to determine the current state and prospects for further development of the quality assurance system for teaching English as a foreign language, a comparative analysis, which was used to identify common features and differences in assessing students' knowledge of English in secondary schools of Ukraine.Theoretical meaning: The theoretical significance of the study lies in the fact that it made an analysis of external independent assessment in foreign languages, the theoretical material proposed in the work and the corresponding conclusions can be used in preparation for the UPE. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
88926461
China
31210824
Cyprus
1
Denmark
1
Germany
138043
Greece
674
Ireland
69022
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
308889772
United Arab Emirates
1
United Kingdom
2352840
United States
177852921
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
China
1
Czechia
1
Finland
1
France
31210824
Germany
308889772
Lithuania
138042
Netherlands
15605588
Romania
1
Switzerland
1
Ukraine
88926461
United Kingdom
1
United States
308889773
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ignatenko_Bachelous_paper.pdf | 257.93 kB | Adobe PDF | 753660467 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.