Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78026
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методична доцільність нестандартних уроків з іноземної мови |
Other Titles |
Methodology of non-standard foreign language lessons |
Authors |
Желновач, Т.О.
|
ORCID | |
Keywords |
нестандартні уроки нестандартные уроки non-standard lessons мовленнєва діяльність речевая деятельность speech activity педагогічна практика педагогическая практика pedagogical practice традиційне навчання традиционное обучение traditional teaching навчальна діяльність учебная деятельность educational activity прийоми навчання приемы обучения teaching methods |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78026 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Желновач, Т.О. Методична доцільність нестандартних уроків з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня «бакалавр»; спец. 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Т.О. Желновач; наук. керівник C.О. Швачко – Суми : СумДУ, 2020 – 28 с. |
Abstract |
Теоретичне значення: систематизація теоретичних передумов дослідження використання нестандартних уроків при вивченні англійської мови.
Під час написання бакалаврської роботи було застосовано метод аналізу психологічної, педагогічної та методичної літератури, завдяки якому було проаналізовано практичне використання нестандартних уроків при вивченні англійської мови. А також було систематизовано види нестандартних уроків з англійської мови та узагальнені особливості і поняття нестандартних уроків завдяки теоретичному методу та методу педагогічного спостереження. Було зроблено наступні висновки: старі традиції втратили своє застосування у навчанні та вихованні підростаючого покоління, що спричинило творче зростання серед провідних викладачів. Почався пошук нових методів та форм навчання, відповідних школі та формуючи в учнів інтерес, творчість, самостійність та активність. «Нестандартний урок» як педагогічний термін включає всі типи уроків, де вчитель та учні активно спілкуються та взаємодіють із навчальним матеріалом. Теоретическое значение: При написании бакалаврской работы был применен метод анализа психологической, педагогической и методической литературы, благодаря которому было проанализировано практическое использование нестандартных уроков при изучении английского языка. А также были систематизированы виды нестандартных уроков по английскому языку и обобщены особенности и понятия нестандартных уроков благодаря теоретическому метода и метода педагогического наблюдения. Были сделаны следующие выводы: старые традиции потеряли свое применение в обучении и воспитании подрастающего поколения, повлекшее творческий рост среди ведущих преподавателей. Начался поиск новых методов и форм обучения, соответствующих школе и формируя у учащихся интерес, творчество, самостоятельность и активность. «Нестандартный урок» как педагогический термин включает все типы уроков, где учитель и ученики активно общаются и взаимодействуют с учебным материалом. Theoretical meaning: When writing bachelor's thesis, the method of analysis of psychological, pedagogical and methodical literature was applied, thanks to which the practical use of non-standard lessons in the study of English was analyzed. Also, the types of non-standard lessons in the English language were systematized and the features and concepts of non-standard lessons were generalized thanks to the theoretical method and the method of pedagogical observation. The following conclusions were drawn: the old traditions lost their application in the training and education of the younger generation, which led to creative growth among leading teachers. A search began for new teaching methods and forms appropriate to the school and forming students' interest, creativity, independence and activity. “Non-standard lesson” as a pedagogical term includes all types of lessons where the teacher and students actively communicate and interact with the teaching material |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
684
France
960345944
Germany
204297388
Greece
3881
Ireland
29431
Lithuania
1
Mongolia
1
Netherlands
1
Russia
61140994
Singapore
-153846741
Ukraine
-1802150985
United Kingdom
-897240292
United States
1319726205
Unknown Country
1
Downloads
Czechia
-153846743
Estonia
1
Finland
29437
France
204297426
Georgia
1
Germany
779905216
Indonesia
1
Latvia
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
408594775
Poland
-1501668143
Russia
960345942
Ukraine
-307693486
United Kingdom
61140988
United States
1319726205
Uzbekistan
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zhelnovach_Bachelous_paper.pdf | 489.25 kB | Adobe PDF | 1770831624 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.