Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78027
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Система вправ для навчання англійської мови в дошкільних навчальних закладах |
Other Titles |
Paradigm of English language exercises at pre-school institutions |
Authors |
Середа, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
мовні здібності языковые способности language skills ноземна мова иностранный язык, foreign language учні учащиеся students навички навыки skills комунікативні стратегії коммуникативные стратегии communication strategies дитинство детство childhood психолінгвістичні здібності психолингвистических способности psycholinguistic abilities |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78027 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Середа, А.С. Система вправ для навчання англійської мови в дошкільних навчальних закладах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / А.С. Середа; наук. керівник C.О. Швачко – Суми : СумДУ, 2020 – 33 с. |
Abstract |
Метою роботи є виявлення та опис особливостей навчання англійської мови дітей молодшого віку, визначення методів, дозволяють розвивати конструктивну взаємодію педагогів і учнів. Теоретична значимість полягає в тому, що дане дослідження дає матеріал для подальших теоретичних узагальнень, сприяє розробці таких теоретичних прогалин, як взаємодія мови та мислення, роль мови в експлікації і формуванні картини світу. Практична значимість полягає в можливості використання роботи при подальшому вивченні даної теми, а також при проведенні занять за методикою навчання і виховання, а також при проведенні уроків іноземної мови з дітьми молодшого віку. Цель: выявление и описание особенностей обучения английскому языку детей младшего возраста, определение методов, позволяющих развивать конструктивное взаимодействие педагогов и учащихся. Теоретическое значение: заключается в том, что данное исследование дает материал для дальнейших теоретических обобщений, способствует разработке таких теоретических пробелов, как взаимодействие языка и мышления, роль языка в экспликации и формировании картины мира Goal: the identification and description of the features of teaching English to young children, the definition of methods to develop constructive interaction between teachers and students. Theoretical meaning: is that this study provides material for further theoretical generalizations, contributes to the development of theoretical gaps such as the interaction of language and thinking, the role of language in explication and the formation of a picture of the world |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Canada
1
China
1203
Finland
7962
Germany
83350560
Greece
3041
Ireland
156919
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
795452908
United Kingdom
4750293
United States
-439389849
Unknown Country
9500585
Downloads
Bulgaria
1
Canada
1
Czechia
1527053
Estonia
1
Finland
570338094
France
834287726
Germany
-439389851
Israel
1
Italy
31120
Kazakhstan
313836
Lithuania
1
Netherlands
522040
Poland
1098237367
Romania
105625
Russia
522039
Slovakia
4750292
Spain
1
Sweden
1
Taiwan
1
Turkey
1
Ukraine
453833631
United Kingdom
834287726
United States
453833630
Unknown Country
522035
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sereda_Bachelous_paper.pdf | 2.25 MB | Adobe PDF | -481244924 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.