Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78040
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розвиток медіакомпетентності студентів у контексті конективного навчання іноземної мови
Authors Коваленко, А.Я.
ORCID
Keywords іноземна мова
иностранный язык
foreign language
конективне навчання
коннективное обучение
connected teaching
медіаосвіта
медиаобразование
media education
медіакомпетентність
медиакомпетентность
media competence
медіапроєкт
медиапроект
media project
глогінг
глогинг
glogging
лінгвістичний медіамарафон
лингвистический медиамарафон
linguistic media marathon
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78040
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Коваленко, А.Я. Розвиток медіакомпетентності студентів у контексті конективного навчання іноземної мови; спец.: 035 - філологія / А.Я. Коваленко; наук. керівник О.І. Єгорова. - Суми: СумДУ, 2020. - 39 с.
Abstract У пропонованому дослідженні розглядається питання потенціалу медіацентричної моделі примноження знань з позицій теорії конективізму.Зокрема аналізується ефективністьглогінгу та лінгвістичного медіамарафонуяк форм медіапроєктної діяльності в контексті іншомовної освіти. Особлива увага фокусується на ролі інтеракції студентів з медіапростором у методичній канві освітнього процесу та імплементації іманентних для теорії конективізму принципів різноманітності здобутих результатів, студентоцентричності, використання технологічних надбань сучасності тощо.
В данном исследовании рассматривается вопрос потенциала медиацентрической модели приумножения знаний с позиций теории коннективизма. В частности, анализируется эффективность глогинга и лингвистического медиамарафона как форм медиапроектной деятельности в контексте иноязычного образования. Особое внимание фокусируется на роли интеракции студентов с медиапространством в методической канве образовательного процесса и имплементации имманентных для теории коннективизма принципов разнообразия полученных результатов, студентоцентричности, использования современных технологических достижений и прочее.
The results of the study are aimed at verifying and expanding the existing scientific findings on the development of students’ foreign language knowledge and skills in terms of the connected and media-educational teaching approaches. The results of this research are also valid for the development of theoretical and methodological foundations of integrating connected teaching and/or media education into the modern educational contexts.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Germany Germany
3627
Greece Greece
225
Ireland Ireland
1813
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
80460
United Kingdom United Kingdom
40231
United States United States
393020
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
13938
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
3626
Germany Germany
3623
Hungary Hungary
1
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
393022
United Kingdom United Kingdom
227
United States United States
519381
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kovalenko_Bachelous_paper.pdf 951.73 kB Adobe PDF 933828

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.