Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78040
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розвиток медіакомпетентності студентів у контексті конективного навчання іноземної мови |
Authors |
Коваленко, А.Я.
|
ORCID | |
Keywords |
іноземна мова иностранный язык foreign language конективне навчання коннективное обучение connected teaching медіаосвіта медиаобразование media education медіакомпетентність медиакомпетентность media competence медіапроєкт медиапроект media project глогінг глогинг glogging лінгвістичний медіамарафон лингвистический медиамарафон linguistic media marathon |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78040 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Коваленко, А.Я. Розвиток медіакомпетентності студентів у контексті конективного навчання іноземної мови; спец.: 035 - філологія / А.Я. Коваленко; наук. керівник О.І. Єгорова. - Суми: СумДУ, 2020. - 39 с. |
Abstract |
У пропонованому дослідженні розглядається питання потенціалу медіацентричної моделі примноження знань з позицій теорії конективізму.Зокрема аналізується ефективністьглогінгу та лінгвістичного медіамарафонуяк форм медіапроєктної діяльності в контексті іншомовної освіти. Особлива увага фокусується на ролі інтеракції студентів з медіапростором у методичній канві освітнього процесу та імплементації іманентних для теорії конективізму принципів різноманітності здобутих результатів, студентоцентричності, використання технологічних надбань сучасності тощо. В данном исследовании рассматривается вопрос потенциала медиацентрической модели приумножения знаний с позиций теории коннективизма. В частности, анализируется эффективность глогинга и лингвистического медиамарафона как форм медиапроектной деятельности в контексте иноязычного образования. Особое внимание фокусируется на роли интеракции студентов с медиапространством в методической канве образовательного процесса и имплементации имманентных для теории коннективизма принципов разнообразия полученных результатов, студентоцентричности, использования современных технологических достижений и прочее. The results of the study are aimed at verifying and expanding the existing scientific findings on the development of students’ foreign language knowledge and skills in terms of the connected and media-educational teaching approaches. The results of this research are also valid for the development of theoretical and methodological foundations of integrating connected teaching and/or media education into the modern educational contexts. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
Germany
3627
Greece
225
Ireland
1813
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
80460
United Kingdom
40231
United States
393020
Unknown Country
1
Downloads
China
13938
Czechia
1
Finland
1
France
3626
Germany
3623
Hungary
1
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
393022
United Kingdom
227
United States
519381
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalenko_Bachelous_paper.pdf | 951.73 kB | Adobe PDF | 933828 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.