Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78045
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтерактивне навчання як варіант інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов |
Authors |
Олійник, Д.О.
|
ORCID | |
Keywords |
інтерактивне навчання интерактивное обучение interactive training мотивація мотивация motivation інформаційні технології информационные технологии informational technology дистанційна освіта дистанционное образование distant learning комп’ютерні програми компьютерные программы computer programs групове навчання групповое обучение group training |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78045 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Олійник, Д.О. Інтерактивне навчання як варіант інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / Д.О. Олійник; наук. керівник О.А. Кириченко. - Суми: СумДУ, 2020. - 29 с. |
Abstract |
Мета: Вивчення та аналіз інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов.
Теоретичне значення: Полягає у систематизації теоретичних передумов вивчення інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов.
Інтерактивне навчання підвищує мотивацію учнів у вирішенні обговорюваних проблем, що дає емоційний поштовх до подальшої пошукової діяльності учнів, спонукає їх до конкретних дій. Важливим є той факт, що всі успішні в інтерактивному навчанні, кожен сприяє загальному результату групової роботи, процес навчання стає більш значущим та захоплюючим. Цель: Изучение и анализ интерактивного обучения как варианта инструментальной мотивации при изучении иностранных языков. Теоретическое значение: Заключается в систематизации теоретических предпосылок изучения интерактивного обучения как варианта инструментальной мотивации при изучении иностранных языков. Интерактивное обучение повышает мотивацию учащихся, дает эмоциональный толчок к дальнейшему поисковой деятельности учащихся, побуждает их к конкретным действиям. Важным является тот факт, что все успешные в интерактивном обучении, каждый способствует общему результату групповой работы, процесс обучения становится более значимым и интересным. Goal: Study and analysis of interactive learning as a variant of instrumental motivation in learning foreign languages. Theoretical meaning: Systematization of theoretical preconditions for the study of interactive learning as a variant of instrumental motivation in the study of foreign languages. Interactive learning increases the motivation of students, which gives an emotional impetus to further research activities of students, encourages them to specific actions. Important is the fact that everyone is successful in interactive learning, everyone contributes to the overall result of group work, the learning process becomes more meaningful and exciting. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
1
China
179
Greece
630
Ireland
59951277
Lithuania
1
Netherlands
3343
Poland
1
Romania
1
Russia
1
Singapore
220566587
Ukraine
39588215
United Arab Emirates
1
United Kingdom
1127064
United States
220566586
Unknown Country
1
Downloads
Canada
11872126
Finland
180
France
6683
Germany
220566586
Indonesia
1
Lithuania
1
Norway
1
Poland
355
Russia
1
Slovakia
1
Ukraine
541803889
United Kingdom
1
United States
59951276
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Oliinyk_Bachelous_paper.pdf | 718.17 kB | Adobe PDF | 834201101 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.