Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78053
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інстаграм як засіб вдосконалення іншомовної компетенції |
Authors |
Рава, В.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інстаграм инстаграм інтеракція интеракция interaction соціальна мережа социальная сеть social network мобільний додаток мобильное приложение mobile app змішане навчання смешанное обучение blended learning |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78053 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Рава, В.М. Інстаграм як засіб вдосконалення іншомовної компетенції [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 – філологія / В.М. Рава; наук. керівник А.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2020. – 47 с. |
Abstract |
У бакалаврській роботі висвітлюється питання вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку «Інстаграм» під час вивчення англійської мови. Зважаючи на затребуваність інстаграму серед молоді, доцільним є вивчення цього додатку не лише у розважальних, а й у навчальних цілях. Під час проведення дослідження було з’ясовано, що магістральними перевагами є розвиток таких навичок, як: аудіювання, письмо, читання та звичайно ж говоріння. Усе це актуалізується завдяки таким функціям інстаграм, як: інтерактивні опитування; тести, які базуються на основі вивченого матеріалу; перегляд та прослуховування відео до пісень англійською мовою; активна участь у прямих ефірах; фідбеки студентів у вигляді коментарів, відео інстасторіз та пропозиції щодо бажаного контенту. У роботі зазначається те, що базисом її створення були педагогічний експеримент та модель П. Мішри та М. Дж. Кьохлера «Технологія, педагогіка та контент знання». Педагогічний експеримент полягав у створенні акаунту в інстаграм з вивчення англійської мови з метою вдосконалення іншомовної компетенції студентів та учнів. Модель «Технологія, педагогіка та контент знання» уможливила виявлення кореляції між новітніми технологіями у навчанні, педагогічними методами та удосконаленням знань учнів та студентів. У роботі зазначається, що мобільний додаток «Інстаграм» зумовлює зріст ефективності та покращення навичок, набуття нових та закріплення набутих знань, що є важливим фактором начального процесу. В бакалаврской работе освещается вопрос усовершенствования иноязычной компетенции с помощью мобильного приложения «Инстаграм» при изучении английского языка. Учитывая востребованность инстаграм среди молодежи, целесообразным является изучение этого приложения не только в развлекательных, но и в учебных целях. Во время проведения исследования было определено, что магистральными преимуществами является развитие таких навыков, как: аудирование, письмо, чтение и конечно же говорение. Все это актуализируется благодаря таким функциям инстаграм, как: интерактивные опросы; тесты, которые базируются на основе изученного материала; просмотр и прослушивание видео к песням на английском языке; активное участие в прямых эфирах; фидбэки студентов в виде комментариев, видео инстасториз и предложения по поводу желаемого контента. В этой работе указывается то, что базисом её создания были педагогический эксперимент и модель П. Мишры и М. Дж. Кёхлера «Технология, педагогика и контент знания». Педагогический эксперимент заключался в создании аккаунта в инстаграм по изучению английского языка с целью усовершенствования иноязычной компетенции студентов и учеников. Модель «Технология, педагогика и контент знания» сделала возможным определение корреляции между современными технологиями в обучении, педагогическими методами и усовершенствовании знаний учащихся. В работе отмечается, что мобильное приложения «Инстаграм» обусловливает рост эффективности и совершенствования навыков, приобретение новых и закрепление приобретённых знаний, что является важным фактором учебного процесса. The bachelor’s thesis deals with the improvement of foreign language competence using the mobile application “Instagram” in the process of learning English. Taking into consideration the popularity of Instagram among youth, it is essential to study this application not only for entertainment, but also for educational purpose. During the study, it was determined that the main advantages are the development of such skills as listening, writing, reading and of course speaking. All these skills are actualized due to the Instagram features such as interactive quizzes, tests, based on the studied material, watching videos and listening to songs in English, active participation in live broadcasts, student feedbacks in the form of comments, video insta stories and suggestions about the desired content. The basis of this paper creation is pedagogical experiment and the model of P. Mishra and M.J. Kohler “Technology, pedagogy and content of knowledge.” The pedagogical experiment consists in creation of an account on Instagram for learning the English language in order to improve the foreign language competence of students and pupils. The model “Technology, Pedagogy, and Knowledge Content” makes it possible to determine the correlation between the modern technologies in teaching, pedagogical methods, and improving student knowledge. The bachelor’s thesis notes that the mobile application “Instagram” determines the growth of efficiency and improvement of skills, the acquisition of new and consolidation of acquired knowledge, which is an important factor in the educational process. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
82
France
3557
Greece
165
Ireland
4323610
Lithuania
1
Norway
230627
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
1576550
United Kingdom
230626
United States
34075625
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
Finland
1
France
3558
Germany
175408
Lithuania
1
Norway
230628
Poland
1
Romania
1
Slovakia
1
Sweden
120190
Ukraine
34075624
United Kingdom
1
United States
34075624
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rava_bac_rob.pdf | 3.6 MB | Adobe PDF | 68681039 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.