Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78054
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування фонетичних умінь і навичок на початковому етапі навчання іноземної мови |
Authors |
Патяка, Д.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
фонетична компетентність фонетическая компетентность phonetic competence продукція і рецепція мовленнєвих повідомлень продукция и рецепция речевых сообщений production and reception of speech messages формування фонетичних умінь і навичок формирование фонетических умений и навыков formation of phonetic skills фонеми фонемы phonemes інтонеми интонемы intonems |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 035 - Філологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78054 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Патяка, Д.Р. Формування фонетичних умінь і навичок на початковому етапі навчання іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 – філологія / Д.Р. Патяка; наук. керівник А.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2020. – 29 с. |
Abstract |
Початковий етап навчання іноземної мови є найважчим і відповідальним. Тут відбувається формування не тільки фонетичної бази, але і всіх інших тісно пов'язаних з нею навичок і умінь. У бакалаврській роботі здійснено вивчення особливостей формування фонетичних умінь і навичок на початковому етапі навчання іноземної мови. Нами було визначено, що під іншомовною фонетичною компетентністю розуміється система, в основу якої входять такі компоненти, як знання про нормативний склад фонетичних елементів (фонем та інтонем) іноземної мови, слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок автоматизації їх відбору та комбінування, фонетичні вміння. Начальный этап обучения иностранному языку является самым тяжелым и ответственным. Здесь происходит формирование не только фонетической базы, но и всех других тесно связанных с ней навыков и умений. В бакалаврской работе осуществлено изучение особенностей формирования фонетических умений и навыков на начальном этапе обучения иностранному языку. Нами было определено, что под иноязычной фонетической компетентностью понимается система, в основу которой входят такие компоненты, как знания о нормативном состав фонетических элементов (фонем и интонем) иностранного языка, слухо-произносительных и ритмико-интонационных навыков автоматизации их отбора и комбинирования, фонетические умения. The primary stage of teaching a foreign language is the most difficult and responsible. Here, not only the phonetic base is being formed, but also all other skills and abilities closely related to it. In the bachelor's work, a study of the features of the formation of phonetic skills at the primary stage of teaching a foreign language was made. We determined that foreign phonetic competence is understood as a system based on such components as knowledge of the normative composition of phonetic elements (phonemes and intonems) of a foreign language, auditory-pronunciation and rhythmic-intonation skills of automation of their selection and combination, phonetic skills. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

36319

18182

1

266586

1

1

1

1

1

1

20061201

6579958

60504576

1
Downloads

6043

72621

1

33542335

87466829

1

20061169

87466829

1

6579955

6580051

87466833

20061201

87466830

1

1

87466832

6580214

33542343

60504577

1

1

6580229

1

87466831

33542334

60504569

87466829

33542312

60504567

60504600

1

60504589

33542316

33542304

12128

87466845

1448056

87466837

87466843

87466831

60504598
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Patiaka_bac_rob.pdf | 849.29 kB | Adobe PDF | 1594398289 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.