Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78055
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Засоби попередження помилок на заняттях з іноземної мови |
Authors |
Асєєв, Д.С.
|
ORCID | |
Keywords |
викладання англійської мови як другої мови преподавание английского как второго языка Teaching of English as a Second Language виправлення помилок исправление ошибок Error Correction зворотній зв'язок обратная связь Feedback виникнення помилок возникновение ошибок Error Eliciting Problems психологічний бар'єр психологический барьер Psychological Barrier |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78055 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Асєєв, Д.С. Засоби попередження помилок на заняттях з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 – філологія / Д.С. Асєєв; наук. керівник А.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2020. – 41 с. |
Abstract |
Помилки є невід'ємною частиною навчального процесу, і замість того, щоб боротися з ними, важливо підкреслити значення помилок як крок до розвитку. Вчитель відіграє ключову роль у всьому процесі. Результати дослідження показали, що саме він має спонукати учнів працювати через помилки. В роботі було класифіковано різні типи помилок, визначена роль вчителя у виправленні, проаналізовані засоби попередження помилок, такі як самокорекція, корегування вчителем, спільне обговорення у класі, або виправлення іншими студентами, що стосуються поліпшення вимови чи граматики. В роботі також визначено ставлення студентів до того чи іншого способу виправлення помилок. Ошибки являются неотъемлемой частью учебного процесса и вместо того, чтобы бороться, важно подчеркнуть значение ошибок как шаг к развитию. Учитель играет ключевую роль во всем процессе. Результаты исследования показали, что именно он должен побуждать учащихся работать через ошибки. В работе были классифицированы различные типы ошибок, определена роль учителя в исправлении, проанализированы способы предупреждения ошибок, такие как самокоррекция, корректировка учителем, совместное обсуждение в классе или исправления другими студентами, касающиеся улучшения произношения или грамматики. В работе также определено отношение студентов к тому или иному способу исправления ошибок. It can be concluded that mistakes and errors are indispensable parts of a learning process and instead of dealing with them, it is important to underscore the significance of errors as a step towards development. A teacher, hence, plays a pivotal role in the entire process. The results of the study showed that he is the one who can encourage the students to work through errors. The paper classified different types of errors, identified the teacher's role in correcting, and analyzed ways to prevent errors, such as self-correction, teacher correction, class discussion, or corrections by other students to improve pronunciation or grammar. The paper also defines the attitude of students to one or another way of correcting errors. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
1
Canada
39261
China
1
Czechia
1278
France
9824
Greece
322
Ireland
19634
Lithuania
1
Netherlands
157
Romania
1
Singapore
1
Spain
320
Sweden
321
Ukraine
14092252
United Kingdom
890583
United States
43238460
Unknown Country
1781165
Downloads
Canada
39262
Czechia
1781164
Ecuador
179
Estonia
1
Finland
78532
France
149686
Germany
26403338
Italy
9841
Lithuania
7369
Moldova
1
Netherlands
5044168
Norway
78528
Poland
5044164
Russia
5044163
Slovakia
1
Spain
26403339
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
60073584
United Kingdom
5044165
United States
43238465
Unknown Country
5044166
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Asieiev_bac_rob.pdf | 802.29 kB | Adobe PDF | 183484118 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.