Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78144
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Керований полілог як форма контролю на заняттях з іноземної мови
Authors Білогур, А.М.
ORCID
Keywords керований полілог
управляемый полилог
guided polylogue
контроль
контроль
assessment
оцінювання
оценивание
evaluation
комунікативна компетентність
коммуникативная компетентность
communicative competence
мовленнєва поведінка
речевое поведение
speech behavior
шкала оцінювання
шкала оценивания
grading scale
дебати
дебаты
debate
дискусія
дискуссия
discussion
метод кейсів
метод кейсов
case method
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78144
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Білогур, А.М. Керований полілог як форма контролю на заняттях з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 - філологія / А.М. Білогур; наук. керівник Н.А. Приходько. – Суми: СумДУ, 2020. – 28 с.
Abstract У бакалаврській роботі керований полілог розглядається як різновид контролю комунікативної мовленнєвої компетентності. Мета роботи полягає у тому, щоб дослідити особливості групового спілкування, розглянути полілог як форму комунікативного контролю, а також систему методів та прийомів проведення контролю за допомогою методики керованого полілогу. Крім того, досліджуються принципи та засоби контролю в цілому, процес і прийоми навчання полілогу. Особливо актуальними є проблеми визначення та оцінки ступеня сформованості іншомовної комунікативної компетентності, рівня володіння різними видами мовленнєвої діяльності. Було запропоновано відійти від типових тестових та діалогічних форм контролю іншомовної комунікативної компетентності та розглянути форму групового спілкування, адже саме цей різновид найбільш наближений до реальної ситуації іншомовної комунікації. Розглянуто рівневу шкалу оцінювання відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Досліджено особливості керованого полілогу, його відмінність від діалогічної форми спілкування. Описана методика проведення контролю за допомогою полілогу, а саме дебатів та дискусії; розглянуто метод кейсів, оскільки його головною складовою є дискусія.
В бакалаврской работе управляемый полилог рассматривается как разновидность контроля коммуникативной речевой компетентности. Цель работы заключается в том, чтобы исследовать особенности группового общения, рассмотреть полилог как форму коммуникативного контроля, а также систему методов и приемов проведения контроля с помощью методики управляемого полилога. Кроме того, исследуются принципы и средства контроля в целом, процесс и приемы обучения полилогу. Особенно актуальными являются проблемы определения и оценки степени сформированности иноязычной коммуникативной компетентности, уровня владения различными видами речевой деятельности. Было предложено отойти от типовых тестовых и диалогических форм контроля иноязычной коммуникативной компетентности и рассмотреть форму группового общения, ведь именно этот вид наиболее приближен к реальной ситуации иноязычной коммуникации. Рассмотрена уровневая шкала оценивания в соответствии с Общеевропейскими рекомендациями языкового образования. Исследованы особенности управляемого полилога, его отличие от диалогической формы общения. Описана методика проведения контроля с помощью полилога, а именно дебатов и дискуссии; рассмотрен метод кейсов, поскольку его главной составляющей является дискуссия.
The bachelor thesis focuses on a guided polylogue as a type of communicative competence assessment. The thesis aim is to study the features of group communication, to consider polylogue as a form of communicative assessment, as well as a system of methods and techniques for conducting assessment using the method of guided polylogue. In addition, the principles and assessment means in general, the process and techniques of teaching polylogue are studied. The issues of determining and evaluating the level of formation of foreign-language communicative competence, the level of proficiency in various types of speech activity are especially urgent. It was suggested substituting the traditional tests and dialogue forms of assessment of foreign-language communicative competence and considering group communication, because this particular type is the closest to real life communication situation. The levels of assessment in accordance with the Common European Framework of Reference for Languages is considered. The features of a quided polylogue and its difference from a dialogue are studied. The procedure of conducting assessment using a polylogue, namely, debates and discussions, is described; the case method is considered as its main component is a discussion.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
14124833
Czechia Czechia
1
Germany Germany
56434
Greece Greece
447
Ireland Ireland
6376
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
3531265
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1387109
United Kingdom United Kingdom
240741
United States United States
40534350
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Czechia Czechia
1
Finland Finland
12752
France France
6374
Germany Germany
12751
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
148588
Russia Russia
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
21187138
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21187139
Unknown Country Unknown Country
21187139

Files

File Size Format Downloads
Bilogyr_Bachelous_paper.pdf 306.85 kB Adobe PDF 63741890

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.