Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78145
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу
Authors Городиська, А.В.
ORCID
Keywords самостійна робота
самостоятельная работа
independent work
іншомовний матеріал
иноязычный материал
foreign language material
навчальний процес
учебный процесс
educational process
формування умінь і навичок
формирование умений и навыков
formation of skills
цілі навчання
цели обучения
learning goals
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78145
Publisher
License
Citation Городиська, А.В. Форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 - філологія / А.В. Городиська; наук. керівник О.О. Жулавська. – Суми: СумДУ, 2020. – 31 с.
Abstract Бакалаврська робота на тему «Форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу» викладена на 26 сторінках, вона містить 2 розділи, 25 джерел у списку літератури та додатки. Метою даної бакалаврської роботи є вивчення та аналіз форм роботи та засобів навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу. Об'єктом дослідження є особливості використання самостійної роботи у навчальному процесі, в той час як предметом роботи є особливості форм роботи та засобів навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу. У першому розділі бакалаврської роботи була розглянута роль і місце самостійної роботи учнів для опрацювання іншомовного матеріалу. Крім того була визначена сутність самостійної роботи та психолого-педагогічні аспекти організації самостійної роботи для опрацювання іншомовного матеріалу. Були проаналізовані види та форми самостійної роботи для успішного оволодіння учнями іноземною мовою. У другому розділі бакалаврської роботи була розроблена технологія організації самостійної роботи для опрацювання іншомовного матеріалу, а саме практичне використання самостійної роботи для формування комунікативної компетентності. За результатами роботи було зроблено висновки та практично представлені ефективні форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу.
Бакалаврская работа на тему «Формы работы и средства обучения для самостоятельной проработки иноязычного материала» изложена на 26 страницах, она содержит 2 главы, 25 источников в списке литературы и приложения. Целью данной бакалаврской работы является изучение и анализ форм работы и средств обучения для самостоятельной проработки иноязычного материала. Объектом исследования являются особенности использования самостоятельной работы в учебном процессе, в то время как предметом работы являются особенности форм работы и средств обучения для самостоятельной проработки иноязычного материала. В первом разделе бакалаврской работы была рассмотрена роль и место самостоятельной работы учащихся для проработки иноязычного материала. Кроме того, была определена сущность самостоятельной работы и психолого-педагогические аспекты организации самостоятельной работы для проработки иноязычного материала. Были проанализированы виды и формы самостоятельной работы для успешного овладения учащимися иностранным языком. Во втором разделе бакалаврской работы была разработана технология организации самостоятельной работы для проработки иноязычного материала, а именно практическое использование самостоятельной работы для формирования коммуникативной компетентности. По результатам работы были сделаны выводы и практически представлены эффективные формы работы и средства обучения для самостоятельной проработки иноязычного материала
The bachelor's work on the topic "Forms of work and learning tools for independent study of foreign language material" is presented on 26 pages, contains 2 chapters, 25 sources in the list of references and appendices. The purpose of this bachelor's work is to study and analyze the forms of work and training tools for independent study of foreign language material. The object of research is the use of features of independent work in the learning process, while the paper explores particular forms of work and learning tools for independent study of foreign-language material. In the first section of the bachelor's work, the role and place of independent work of pupils for processing foreign language material was considered. In addition, the essence of independent work and psychological and pedagogical aspects of organizing independent work for processing foreign language material were determined. The types and forms of independent work for successful mastering of a foreign language by pupils were analyzed. In the second section of the bachelor's work, the technology of organizing independent work for processing foreign language material was developed, namely, the practical use of independent work for the formation of communicative competence. The conclusions of the work were made and effective forms of work and training tools for independent study of foreign language material were practically presented.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Germany Germany
34062
Greece Greece
59
Ireland Ireland
478
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
22211
United Kingdom United Kingdom
10355
United States United States
202464
Unknown Country Unknown Country
269635

Downloads

France France
476
Germany Germany
57
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
28
Ukraine Ukraine
68123
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10353

Files

File Size Format Downloads
Horodyska_Bachelous_paper.pdf 1.07 MB Adobe PDF 79040

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.