Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78188
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Система вправ для формування лексичної компетенції учнів |
Authors |
Баня, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
система вправ система упражнений system of exercises лексическая компетенция lexical competence стратегії навчання стратегии обучения learning strategies типологія вправ типология упражнений exercise typology концепт BYOD concept BYOD |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 035 - Філологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78188 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Баня, К.С. Система вправ для формування лексичної компетенції учнів [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 – філологія / К.С. Баня; наук. керівник А.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2020. – 31 с. |
Abstract |
Дослідження розглядає лексичну компетенцію, її складові та етапи утворення; стилі та стратегії навчання під час вивчення іноземних мов; структуру, типологію вправ та застосування концепту BYOD як складової системи вправ. У межах першого етапу формування лексичної компетенції також досліджено способи семантизації лексичних одиниць. Проаналізовано як стилі та стратегії навчання впливають на результати учнів у процесі вивчення іноземних мов. Визначено, які саме вправи найоптимальніше використовувати у процесі формування лексичної компетенції, наведено приклади умовно-комунікативних, комунікативних і некомунікативних вправ, застосування яких залежить від етапу опрацювання лексики. Висвітлено як було застосовано BYOD на практиці. Исследование рассматривает лексическую компетенцию, ее составляющие и этапы формирования; стили и стратегии обучения при изучении иностранных языков; структуру, типологию упражнений и применение концепта BYOD как составляющей системы упражнений. В рамках первого этапа формирования лексической компетенции также было исследовано способы семантизации лексических единиц. Проанализировано как стили и стратегии обучения влияют на результаты учащихся в процессе изучения иностранных языков. Определено, какие именно упражнения эффективно использовать в процессе формирования лексической компетенции, наведены примеры условно-коммуникативных, коммуникативных и некоммуникативных упражнений, применение которых зависит от этапа обработки лексики. Рассмотрено как был применен концепт BYOD на практике. The study examines lexical competence, its components and stages of formation; learning styles and strategies during foreign languages learning; structure, typology of exercises and application of the BYOD concept as a component of the system of exercises. The ways of semantization of lexical units are also investigated within the first stage of formation of lexical competence. It is analyzed how learning styles and strategies affect students' learning outcomes. It is determined which exercises are best to use in the process of forming lexical competence, examples of conditional-communicative, communicative and non-communicative exercises are given. It is covered how BYOD has been applied in practice. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

18393

1

1

1

2023

104248

1

208475

1

117342810

8539956

79300571

205516485
Downloads

1

117342821

3216046

117342831

117342811

17079912

1

1

1

117342813

47009

937

3216035

1441361

117342822

117342828

117342810

1

1

1

1099661

1941

79300559

1

41258288

117342810

1

1099656

1

79300574

1

117342814

41258312

117342820

1099703

117342820

41258371

117342820

5038

46943

41258312

8540004

8540088

117342815

117342819

41258294

117342811

41258301
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bania_bac-rob.pdf | 993.06 kB | Adobe PDF | -2083239675 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.