Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78199
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтуїтивно-свідомий підхід у навчанні іноземних мов |
Authors |
Федорова, П. С.
|
ORCID | |
Keywords |
інтуїтивно-свідомий підхід интуитивно-сознательный поход intuitive and conscious approach інтуїтивний розум интуитивный разум intuitive mind свідоме пізнання осознанное познание conscious perception методика методика methodology іноземні мови иностранные языки foreign languages експліцитне знання эксплицитное знание explicit knowledge імпліцитне знання имплицитное знание implicit knowledge |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 035 - Філологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78199 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Федорова, П.С. Інтуїтивно-свідомий підхід у навчанні іноземних мов : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 - філологія / П.С. Федорова; наук. керівник М.В. Черник. – Суми: СумДУ, 2020. – 37 с. |
Abstract |
Тема: Інтуїтивно-свідомий підхід у навчанні іноземних мов
Мета: робота присвячена дослідженню ефективності інтуїтивно-свідомого підходу в навчанні англійській мові студентів із середнім і високим рівнем володіння іноземною мовою. Розглядаються переваги й недоліки застосування підходу з метою оволодіння новими граматичними конструкціями та лексичним матеріалом на основі експліцитного та імпліцитного знання.
Теоретичне значення: огляд особливостей індуктивно-свідомого підходу та адаптація навчального процесу з урахуванням результатів сучасних досліджень в області психології та психолінгвістики дозволить створити ефективну модель навчання іноземних мов. Тема: Интуитивно-сознательный подход в обучении иностранным языкам Цель: работа посвящена исследованию эффективности интуитивно сознательного подхода в обучении английскому языку студентов со средним и высоким уровнем владения иностранным языком. Рассматриваются преимущества и недостатки применения подхода с целью овладения новыми грамматическими конструкциями и лексическим материалом на основе эксплицитного и имплицитного знания. Теоретическое значение: обзор особенностей индуктивно-сознательного подхода и адаптация учебного процесса с учетом результатов современных исследований в области психологии и психолингвистики позволит создать эффективную модель обучения иностранным языкам. Title: Intuitive and conscious approach to foreign languages teaching Goal: the work is devoted to the study of the effectiveness of an intuitive and conscious approach to English teaching upper-intermediate students. The advantages and disadvantages of applying the approach with the aim of mastering new grammatical constructions and lexical material are studied. Theoretical meaning: a review of the features of the inductive-conscious approach and the adaptation of the educational process, taking into account the results of modern research in the field of psychology and psycholinguistics, will create the most effective model for teaching foreign languages on the basis of the explicit and implicit knowledge. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

1

1

218

9702535

1

1

1

37964

1

33256413

431984

49453034

1
Downloads

33256410

1

1

1

17059790

49453034

1

9702536

9702535

431992

33256410

17059786

3078

92882159

1

92882158
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fedorova_bachelor's_thesis.pdf | 430.52 kB | Adobe PDF | 355689893 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.