Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78203
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності
Other Titles Listening as a type of speech activity
Authors Заболотна, І.С.
ORCID
Keywords мовленнєва діяльність
речевая деятельность
speech activity
аудіювання
аудирование
listening
етапи навчання
этапы обучения
stage of education
технологія навчання
технология обучения
technology for learning
комунікативна компетенція
коммуникативная компетенция
communicative competence
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78203
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Заболотна, І.С. Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / І.С.Заболотна; наук. керівник О.А. Шуменко. – Суми: СумДУ, 2020 – 25 с.
Abstract Аудіювання є одним з найважчих видів мовленнєвої діяльності. Для того, щоб учень розумів, що йому повідомляють і адекватно міг реагувати на сказане необхідно володіти цим видом мовленнєвої діяльності. Також це допомагає правильно сформулювати свою думку і вчить культури мови. Перед вчителем стає важливе завдання - створення реальних і уявних ситуацій спілкування на уроці іноземної мови, використовуючи для цього різноманітні прийоми та методи роботи. Навчання аудіюванню передбачає покрокові дії вчителя на кожному уроці, які сприятимуть навчанню цього виду діяльності учнів початкової, середньої чи старшої школи. Під час проведення наукового дослідження були використані наступні методи: 1) аналітичний метод; 2) теоретичний синтез; 3) метод теоретичного узагальнення; 4) структурний аналіз; 5) системний аналіз, класифікація; 6) описовий метод; Мета: Дослідження аудіювання як ефективного виду мовленнєвої діяльності на уроці англійської мови, обумовлена важливістю аудіювання у навчальному процесі вивчення іноземної мови, виокремлення головних аспектів використання аудіювання на заняттях, обґрунтування необхідності акцентування саме на набутті навичок аудіювання учнів в початковій, середній та старшій школах. Теоретичне значення: У даній роботі було проаналізовано теоретичні аспекти формування навичок аудіювання, після чого автор запропонував власну практичну модель формування цього виду мовленнєвої діяльності на основі розробок уроків щодо організації навчання аудіювання в початковій, середній та старшій школі. Основні результати та висновки: У даній науковій роботі було розглянуто теоретичний підхід до формування навичок аудіювання під час навчання іноземної мови, проаналізовано його головні положення. Автор запропонував практичну модель формування аудитивних навичок за допомогою розробок уроків з англійської мови, базуючись на автентичних матеріалах. Зазначено важливість здобуття навички аудіювання задля успішної міжкультурної комунікації. Було встановлено, що ефективними шляхами організаційно–методичної роботи з навчання аудіюванню є ігрові вправи для учнів початкової школи, перегляд відеороликів, прослуховування носія мови через інтернет-додатки для учнів середньої школи та прослуховування аудіо текстів у старшій школі. Усе це сприяє утворенню позитивного ставлення до мультикультурності та зацікавленості учнів у вивченні іноземної мови.
Аудирование является одним из самых сложных видов речевой деятельности. Для того, чтобы ученик понимал, что ему сообщают и адекватно мог реагировать на сказанное необходимо обладать этим видом речевой деятельности. Также это помогает правильно сформулировать свое мнение и учит культуры речи. Перед учителем становится важная задача - создание реальных и воображаемых ситуаций общения на уроке иностранного языка, используя для этого различные приемы и методы работы. Обучение аудированию предполагает пошаговые действия учителя на каждом уроке, способствующие обучению этому виду деятельности учащихся начальной, средней или старшей школы. Во время проведения научного исследования были использованы следующие методы: 1) аналитический метод; 2) теоретический синтез; 3) метод теоретического обобщения; 4) структурный анализ; 5) системный анализ, классификация; 6) описательный метод; Цель: Исследование аудирования как эффективного вида речевой деятельности на уроке английского языка, обусловлена важностью аудирования в учебном процессе изучения иностранного языка, выделение главных аспектов использования аудирования на занятиях, обоснование необходимости акцентирования именно на приобретении навыков аудирования учащихся в начальной, средней и старшей школах. Теоретическое значение: В данной работе были проанализированы теоретические аспекты формирования навыков аудирования, после чего автор предложил собственную практическую модель формирования этого вида речевой деятельности на основе разработок уроков по организации обучения аудированию в начальной, средней и старшей школе. Основные результаты и выводы: В данной научной работе был рассмотрен теоретический подход к формированию навыков аудирования при обучении иностранному языку, проанализированы его основные положения. Автор предложил практическую модель формирования аудитивные навыков с помощью разработок уроков по английскому языку, основываясь на аутентичных материалах. Указано важность получения навыки аудирования для успешной межкультурной коммуникации. Было установлено, что эффективными путями организационно-методической работы по обучению аудированию является игровые упражнения для учащихся начальной школы, просмотр видеороликов, прослушивания носителя языка через интернет-приложения для учащихся средней школы и прослушивания аудио текстов в старшей школе. Все это способствует образованию положительного отношения к мультикультурности и заинтересованности студентов в изучении иностранного языка.
Listening is one of the most difficult types of speech activity. In order for a student to understand that someone is telling him and to be able to adequately respond to what is said, it is necessary to master this type of speech activity. It also helps to formulate one's opinion correctly and teaches language culture. The teacher has an important task - to create real and imaginary situations of communication in a foreign language lesson, using a variety of techniques and methods. Listening training involves step-by-step teacher actions in each lesson that will help teach this type of activity to elementary, middle, or high school students. During the research, the following methods were used: 1) analytical method; 2) theoretical synthesis; 3) the method of theoretical generalization; 4) structural analysis; 5) system analysis, classification; 6) descriptive method. Objective: Defining the importance of integrating information and communication technologies into the studying process in order to form the socio-cultural competence of students who are learning foreign language; highlighting the main aspects of using Internet resources during lessons; justifying the need to emphasize the acquisition of socio-cultural component by students through the authentic materials. Theoretical value: In this paper the theoretical aspects of the formation of listening skills were analyzed, after which the author proposed his own practical model for the formation type of speech activity based on the development of lessons on the organization of listening training in primary, secondary and high school. Main results and conclusions: In this scientific work the theoretical approach to the formation of listening skills during the foreign language learningstudying was researched, its main characteristics were analyzed. The author proposed a practical model of developing auditory skills through the development of English lessons, based on authentic materials. The importance of obtaining listening skills for successful intercultural communication is noted. It was found that effective ways of organizational and methodological work on teaching listening are game exercises for primary school students, watching videos, listening to a native speaker through Internet applications for high school students and listening to audio texts in high school. All this contributes to the development of a positive attitude towards multiculturalism and the interest of students in learning a foreign language.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
Czechia Czechia
59021170
France France
1
Germany Germany
716482882
Greece Greece
1560
Ireland Ireland
-1363816661
Lithuania Lithuania
1515674
Netherlands Netherlands
323667
Norway Norway
1
Poland Poland
358999273
Russia Russia
1
Singapore Singapore
-1022550004
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1536718680
United Kingdom United Kingdom
570052418
United States United States
-1022550006
Unknown Country Unknown Country
169122

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Czechia Czechia
1
Egypt Egypt
1
Finland Finland
-1498797952
France France
-845631067
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-1211902367
Gibraltar Gibraltar
1
Italy Italy
-198979928
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
59021168
Poland Poland
65283
Romania Romania
96398
Russia Russia
127224
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1536718681
United Kingdom United Kingdom
142130
United States United States
-1022550005
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Zabolotna_Bachelous_paper.pdf 337.11 kB Adobe PDF 1113276869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.