Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78208
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування техніки письма англійською мовою в учнів початкової школи |
Authors |
Громова, Д.С.
|
ORCID | |
Keywords |
мовна компетентність языковая компетентность writing competence навички техніки письма навыки техники письма writing technique skills учні початкової школи ученики начальной школы primary school pupils |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78208 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Громова, Д.С. Формування техніки письма англійською мовою в учнів початкової школи [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / Д.С. Громова; наук. керівник О.М. Медвідь. - Суми: СумДУ, 2020. - 46 с. |
Abstract |
Актуальність дослідження пояснюється необхідністю вивчення проблеми формування навичок письма молодших школярів. Письмо як компонент мовної компетентності у навчанні англійської мови відіграє одну з найважливіших ролей. При цьому воно є рецептивно-репродуктивним механізмом відтворення іноземної мови та тісно пов’язане з усіма зазначеними видами мовленнєвої діяльності, як аудіювання, говоріння, читання.
Мета роботи полягає у теоретичній підготовці та практичній розробці комплексу вправ для формування компетентності у техніці письма з використанням засобів зорової наочності в учнів початкового ступеня навчання англійської мови.
Це дослідження має теоретичне значення, адже воно спрямоване на з’ясування психолого-вікових особливостей учнів початкового ступеня навчання, визначення мети та змісту формування компетентності у техніці письма та виявлення методичного потенціалу використання засобів зорової наочності. Актуальность исследования объясняется необходимостью изучения проблемы формирования навыков письма младших школьников. Письмо как компонент языковой компетентности в обучении английскому языку играет одну из важнейших ролей. При этом оно есть рецептивно репродуктивным механизмом воспроизводства иностранного языка и тесно связано со всеми указанными видами речевой деятельности, как аудирование, говорение, чтение. Цель работы заключается в теоретической подготовке и практической разработке комплекса упражнений для формирования компетентности в технике письма с использованием средств зрительной наглядности у учащихся начальной ступени обучения английского языка. The relevance of the research is explained by the need to study the problem of writing skills of junior pupils. Writing as a component of language competence in teaching English plays one of the most important roles. It is a receptive-reproductive mechanism of reproduction of a foreign language and it is closely related to all above mentioned types of speech activity, such as listening, speaking, reading. The purpose of the research is theoretical study and practical development of a set of exercises for the formation of competence in the technique of writing with the use of visual aids for pupils studying elementary English. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Austria
1
Belgium
1
China
1
Germany
1
Greece
1129
Ireland
45568
Latvia
1119
Lithuania
1
Mongolia
1
Singapore
1
Ukraine
10422164
United Kingdom
2163307
United States
26103217
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
Azerbaijan
1
Canada
4326626
Czechia
13469933
Denmark
1
Estonia
1
Finland
4326616
France
13469921
Germany
26103218
Gibraltar
1
Hong Kong SAR China
1
Hungary
1
Ireland
13469947
Italy
13469930
Latvia
394439
Lithuania
2163308
Moldova
13469931
Montenegro
20224
Netherlands
13469923
Norway
1
Poland
13469923
Romania
394475
Russia
13469923
Serbia
1
Slovakia
1
South Africa
1
Spain
2163328
Switzerland
26103219
Ukraine
26103220
United Kingdom
13469923
United States
26103219
Unknown Country
38736513
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hromova_Bachalor_paper.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | 278167770 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.