Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78208
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування техніки письма англійською мовою в учнів початкової школи
Authors Громова, Д.С.
ORCID
Keywords мовна компетентність
языковая компетентность
writing competence
навички техніки письма
навыки техники письма
writing technique skills
учні початкової школи
ученики начальной школы
primary school pupils
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78208
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Громова, Д.С. Формування техніки письма англійською мовою в учнів початкової школи [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 035 - філологія / Д.С. Громова; наук. керівник О.М. Медвідь. - Суми: СумДУ, 2020. - 46 с.
Abstract Актуальність дослідження пояснюється необхідністю вивчення проблеми формування навичок письма молодших школярів. Письмо як компонент мовної компетентності у навчанні англійської мови відіграє одну з найважливіших ролей. При цьому воно є рецептивно-репродуктивним механізмом відтворення іноземної мови та тісно пов’язане з усіма зазначеними видами мовленнєвої діяльності, як аудіювання, говоріння, читання. Мета роботи полягає у теоретичній підготовці та практичній розробці комплексу вправ для формування компетентності у техніці письма з використанням засобів зорової наочності в учнів початкового ступеня навчання англійської мови. Це дослідження має теоретичне значення, адже воно спрямоване на з’ясування психолого-вікових особливостей учнів початкового ступеня навчання, визначення мети та змісту формування компетентності у техніці письма та виявлення методичного потенціалу використання засобів зорової наочності.
Актуальность исследования объясняется необходимостью изучения проблемы формирования навыков письма младших школьников. Письмо как компонент языковой компетентности в обучении английскому языку играет одну из важнейших ролей. При этом оно есть рецептивно репродуктивным механизмом воспроизводства иностранного языка и тесно связано со всеми указанными видами речевой деятельности, как аудирование, говорение, чтение. Цель работы заключается в теоретической подготовке и практической разработке комплекса упражнений для формирования компетентности в технике письма с использованием средств зрительной наглядности у учащихся начальной ступени обучения английского языка.
The relevance of the research is explained by the need to study the problem of writing skills of junior pupils. Writing as a component of language competence in teaching English plays one of the most important roles. It is a receptive-reproductive mechanism of reproduction of a foreign language and it is closely related to all above mentioned types of speech activity, such as listening, speaking, reading. The purpose of the research is theoretical study and practical development of a set of exercises for the formation of competence in the technique of writing with the use of visual aids for pupils studying elementary English.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1129
Ireland Ireland
45568
Latvia Latvia
1119
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
10422164
United Kingdom United Kingdom
2163307
United States United States
26103217
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
1
Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
4326626
Czechia Czechia
13469933
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
4326616
France France
13469921
Germany Germany
26103218
Gibraltar Gibraltar
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
13469947
Italy Italy
13469930
Latvia Latvia
394439
Lithuania Lithuania
2163308
Moldova Moldova
13469931
Montenegro Montenegro
20224
Netherlands Netherlands
13469923
Norway Norway
1
Poland Poland
13469923
Romania Romania
394475
Russia Russia
13469923
Serbia Serbia
1
Slovakia Slovakia
1
South Africa South Africa
1
Spain Spain
2163328
Switzerland Switzerland
26103219
Ukraine Ukraine
26103220
United Kingdom United Kingdom
13469923
United States United States
26103219
Unknown Country Unknown Country
38736513

Files

File Size Format Downloads
Hromova_Bachalor_paper.pdf 1.13 MB Adobe PDF 278167770

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.