Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78214
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Урок-екскурсія, як засіб контролю мовленнєвих умінь та навичок |
Other Titles |
Lesson-excursion as a means of speech skill’s control |
Authors |
Белякова, Г.В.
|
ORCID | |
Keywords |
вправи упражнения exercises мовленнєве уміння речевые умения speech skill вправи для контролю упражнения на контроль exercises for control методика methods діалогічне мовлення диалогическое общение dialogic speech монологічне мовлення монологическое общение monologue speech урок-екскурсія урок-экскурсия lesson-excursion |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78214 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Белякова, Г.В. Урок-екскурсія, як засіб контролю мовленнєвих умінь та навичок [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / Г.В. Белякова; наук. керівник О.А. Шуменко. – Суми: СумДУ, 2020 – 40 с. |
Abstract |
Мета: з’ясувати підходи до формування мовленнєвих умінь та навичок, за допомогою вправ на контроль та уроку-екскурсії. Розробити алгоритм проведення уроку-екскурсії для розвитку мовлення.
Теоретичне значення: застосування матеріалу в розробці уроків, практичних занять, застосування уроку-екскурсії для розвитку мовлення в процесі вивчення іноземної мови. Огляд методик для контролю мовленнєвих умінь та навичок, а також проведення уроку-екскурсії, що можуть бути корисними для педагогів, які прагнуть вдосконалити методи викладання. Цель: выяснить подходы к формированию речевых умений и навыков, с помощью упражнений на контроль и урока-экскурсии. Разработать алгоритм проведения урока-экскурсии для развития речи. Теоретическое значение: использование материала в разработке уроков, практических занятий, применение урока-экскурсии для развития речи в процессе изучения иностранного языка. Обзор методик для контроля речевых умений и навыков, а также проведения урока-экскурсии, которые могут быть полезными для педагогов, стремящихся усовершенствовать методы преподавания. Goal: to find out the approaches to the formation of speech skills, through control exercises and lesson-excursions. Development of an algorithm for conducting a lesson-tour for progress of speech. Theoretical meaning: the use of material in the development of lessons, practical classes, the use of lesson-excursion for the development of speech in the process of learning a foreign language. An overview of methods for controlling speech skills, as well as conducting a lesson-tour, which can be useful for teachers seeking to improve teaching methods. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Australia
1
China
1
Greece
188
Ireland
1777
Italy
1
Lithuania
1
Norway
1
Singapore
1
Ukraine
2281753
United Kingdom
44417
United States
2281755
Unknown Country
1
Downloads
France
1
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
2281752
United Kingdom
1
United States
2281752
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Belyakova_Bachelous_paper.pdf | 636.41 kB | Adobe PDF | 4563509 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.