Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78287
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Професійно орієнтоване навчання іноземної мови в коледжах |
Other Titles |
Professionally Oriented Foreign Language Teaching in Colleges |
Authors |
Ніколенко, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
професійне спрямування профессиональное направление professional orientation професійно орієнтоване навчання профессионально ориентированное обучение professionally oriented education іноземна мова иностранный язык foreign language коледж колледж college немовний навчальний заклад неязыковое учебное заведение non-language educational institution стан викладання состояние преподавания state of teaching |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 035 - Філологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78287 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ніколенко, В.В. Професійно орієнтоване навчання іноземної мови в коледжах: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / В.В. Ніколенко; наук. керівник А.Д. Чепелюк. – Суми: СумДУ, 2020 – 39 с. |
Abstract |
Об’єктом дослідження є рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах.
Предмет роботи – особливості професійно орієнтованого навчання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах.
Мета роботи – визначити рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням та дослідити сутність, мету, особливості, методи та засоби викладання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах.
У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти професійно орієнтованого навчання іноземної мови у коледжах. У другому розділі проаналізовано стан викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у окремому немовному коледжі, визначені шляхи та запропоновані заходи щодо покращення стану викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у досліджуваному об’єкті.
У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів. Объектом исследования является уровень преподавания иностранного языка по профессиональному направлению в неязыковых учебных заведениях, а именно в колледжах. Предмет работы - особенности профессионально ориентированного обучения иностранному языку в неязыковых учебных заведениях, а именно в колледжах. Цель работы - определить уровень преподавания иностранного языка по профессиональному направлению и исследовать сущность, цели, особенности, методы и средства преподавания иностранного языка в неязыковых учебных заведениях, а именно в колледжах. В первом разделе рассмотрены теоретические аспекты профессионально ориентированного обучения иностранному языку в колледжах. Во втором разделе проанализировано состояние преподавания иностранного языка по профессиональному направлению в отдельном неязыковом колледже. В третьем разделе определены пути и предложены меры по улучшению состояния преподавания иностранного языка по профессиональному направлению в исследуемом объекте. В выводах проводится анализ проведенной работы и полученных результатов. The object of study is the level of teaching a foreign language for professional purposes in non-language educational institutions, namely in colleges. The subject of study features of professionally oriented foreign language teaching in non-language educational institutions, namely in colleges. The aim of study is to determine the level of teaching a foreign language in a professional direction and to investigate the essence, purpose, features, methods and means of teaching a foreign language in non-language educational institutions, namely in colleges. The first section discusses the theoretical aspects of professionally oriented foreign language teaching in colleges. The second section analyzes the state of teaching a foreign language in a professional field in a separate non-language college. The third section identifies ways and measures to improve the state of teaching a foreign language for professional purposes in the studied facility. The conclusions analyze the work done and the results obtained. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

1

35

1

71

4444

1

1

69421

27965

231868

1
Downloads

129940

1

8884

8886

1

14489

14499

129927

1

1

1

129931

129935

333809

14482

1

129930

333813

129929

333811

231868
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nikolenko_Bachelous_paper.pdf | 2.51 MB | Adobe PDF | 2074139 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.