Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78367
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Засоби формування діалогічних умінь і навичок |
Authors |
Тверезовська, О.І.
|
ORCID | |
Keywords |
викладання іноземних мов преподавание иностранных языков foreign languages teaching метод метод method навчальний процес учебный процесс educational process мовленнєва компетенція языковая компетенция speech competence |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 6.020303 - Філологія |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78367 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тверезовська, О.І. Засоби формування діалогічних умінь і навичок: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / О.І.Тверезовська; наук. керівник А.Д.Чепелюк. – Суми: СумДУ, 2019 – 40 с. |
Abstract |
Мета роботи – дослідити особливості використання навчальних засобів, що сприяють формуванню умінь та навичок діалогічного мовлення школярів.
У першому розділі розглянуто сутність поняття діалогічного мовлення, теоретичні основи навчання діалогічного мовлення та його особливості, а також продемонстровано психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання діалогічного мовлення. У другому розділі проведено аналіз основних засобів формування діалогічних умінь і навичок у школярів, а саме комунікативної ситуації, рольової гри, засобів наочності, проектної діяльності.
Теоретичне значення полягає в тому, що матеріали роботи можуть бути основою для подальших досліджень. Цель работы - исследовать особенности использования учебных средств, способствующих формированию умений и навыков диалогической речи школьников. В первом разделе рассмотрена сущность понятия диалогической речи, теоретические основы обучения диалогической речи и его особенности, а также продемонстрированы психофизиологические особенности учащихся в процессе обучения диалогической речи. Во втором разделе проведен анализ основных средств формирования диалогических умений и навыков у школьников, а именно коммуникативной ситуации, ролевой игры, средств наглядности, проектной деятельности. Теоретическое значение состоит в том, что материалы работы могут быть основой для дальнейших исследований. The aim of the work is to investigate peculiarities of educational means use, which contribute to pupils of dialogical speech skills formation. The first section considers the essence of the concept of dialogical speech, theoretical foundations of the dialogical speech training and its peculiarities. Psychophysiological peculiarities of pupils in the process of training of dialogical speech are demonstrated. The second section analyzes the basic tools of dialogical skills formation, namely: the communicative situation, the role of the game, visual aids and project activity. Theoretical meaning: materials of this work can be used for further research on this subject. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

10201067

164

683

3977

1

1

22484

1

18398863

157426

93457804

1
Downloads

157447

515

7103796

1

93457806

3098

1

112469

112468

64673133

64673133

1

909264

466

2204

456

18398861

909267

7103790

1

64673133

909256

157435

1

7103794

112446

112532

22488

93457803

112447

93457807

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tverezovska_Bachelous_paper.pdf | 681.25 kB | Adobe PDF | 517737320 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.