Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78367
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Засоби формування діалогічних умінь і навичок |
Authors |
Тверезовська, О.І.
|
ORCID | |
Keywords |
викладання іноземних мов преподавание иностранных языков foreign languages teaching метод метод method навчальний процес учебный процесс educational process мовленнєва компетенція языковая компетенция speech competence |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2019 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78367 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Тверезовська, О.І. Засоби формування діалогічних умінь і навичок: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 – філологія (германські мови та літератури (переклад включно) / О.І.Тверезовська; наук. керівник А.Д.Чепелюк. – Суми: СумДУ, 2019 – 40 с. |
Abstract |
Мета роботи – дослідити особливості використання навчальних засобів, що сприяють формуванню умінь та навичок діалогічного мовлення школярів.
У першому розділі розглянуто сутність поняття діалогічного мовлення, теоретичні основи навчання діалогічного мовлення та його особливості, а також продемонстровано психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання діалогічного мовлення. У другому розділі проведено аналіз основних засобів формування діалогічних умінь і навичок у школярів, а саме комунікативної ситуації, рольової гри, засобів наочності, проектної діяльності.
Теоретичне значення полягає в тому, що матеріали роботи можуть бути основою для подальших досліджень. Цель работы - исследовать особенности использования учебных средств, способствующих формированию умений и навыков диалогической речи школьников. В первом разделе рассмотрена сущность понятия диалогической речи, теоретические основы обучения диалогической речи и его особенности, а также продемонстрированы психофизиологические особенности учащихся в процессе обучения диалогической речи. Во втором разделе проведен анализ основных средств формирования диалогических умений и навыков у школьников, а именно коммуникативной ситуации, ролевой игры, средств наглядности, проектной деятельности. Теоретическое значение состоит в том, что материалы работы могут быть основой для дальнейших исследований. The aim of the work is to investigate peculiarities of educational means use, which contribute to pupils of dialogical speech skills formation. The first section considers the essence of the concept of dialogical speech, theoretical foundations of the dialogical speech training and its peculiarities. Psychophysiological peculiarities of pupils in the process of training of dialogical speech are demonstrated. The second section analyzes the basic tools of dialogical skills formation, namely: the communicative situation, the role of the game, visual aids and project activity. Theoretical meaning: materials of this work can be used for further research on this subject. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
10201067
France
164
Greece
683
Ireland
3977
Lithuania
1
Luxembourg
1
Poland
22484
Singapore
1
Ukraine
18398863
United Kingdom
157426
United States
93457804
Unknown Country
1
Downloads
Austria
157447
Bulgaria
515
Canada
7103796
China
1
Czechia
93457806
Denmark
3098
Estonia
1
Finland
112469
France
112468
Germany
64673133
Ireland
64673133
Israel
1
Italy
909264
Japan
466
Lithuania
2204
Moldova
456
Netherlands
18398861
Norway
909267
Poland
7103790
Qatar
1
Romania
64673133
Russia
909256
Serbia
157435
South Korea
1
Spain
7103794
Sweden
112446
Switzerland
112532
Turkey
22488
Ukraine
93457803
United Kingdom
112447
United States
93457807
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tverezovska_Bachelous_paper.pdf | 681.25 kB | Adobe PDF | 517737320 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.