Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78437
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мовні ігри як засіб формування мовної компетенції |
Authors |
Соломко, Ю.О.
|
ORCID | |
Keywords |
мовна компетенція языковая компетенция language competence мовна гра языковая игра language game рольова гра ролевая игра role game лексична гра лексическая игра lexical game граматична гра грамматическая игра grammatical game орфографічна гра орфографическая игра spelling game фонетична гра фонетическая игра phonetic game |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78437 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Соломко, Ю.О. Мовні ігри як засіб формування мовної компетенції [Текст] : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 - філологія / Ю.О. Соломко; наук. керівник М.В. Черник. – Суми: СумДУ, 2020. – 41 с. |
Abstract |
Тема: Мовні ігри як засіб формування мовної компетенції
Мета: обґрунтувати ефективність використання мовних ігор під час навчання англійської мови молодших школярів. У роботі досліджені методи формування мовної концепції на уроці англійської мови; охарактеризовані лінгводидактичні та психологічні особливості ігрової діяльності; обґрунтована необхідність застосування гри в процесі навчання з психолого-педагогічної точки зору; описано власний досвід використання мовних ігор на уроках і позакласних заходах з англійської мови. Визначене поняття «мовна компетенція», виявлені особливості застосування мовних ігор на уроці англійської мови, їхні види, методи. Особливу увагу зосереджено на застосуванні мовних ігор для розвитку фонетичних, лексичних та граматичних навичок. Теоретична значимість і практична цінність дослідження полягають в можливості застосування його результатів як методичних рекомендацій у викладанні англійської мови в школі. Тема: Языковые игры как средство формирования языковой компетенции. Цель: обосновать эффективность использования языковых игр при обучении английскому языку школьников младших класов. Теоретическое значение: В работе исследованы методы формирования языковой концепции на уроке английского языка; охарактеризованы лингводидактичные и психологические особенности игровой деятельности; обоснована необходимость применения игры в процессе обучения с психолого-педагогической точки зрения; описано собственный опыт использования языковых игр на уроках английскому языку. Определено понятие «языковая компетенция». Выявлены особенности применения языковых игр на уроке английского языка, их виды, методы. Особое внимание сосредоточено на применение языковых игр для развития фонетических, лексических и грамматических навыков. Title: Language games as a means of forming language competence The goal is to substantiate the effectiveness of the use of language games in teaching English to primary school children. The methods of formation of the language concept at the English lesson are investigated in the work; linguodidactic and psychological features of game activity are characterized; the need to use the game in the learning process from a psychological and pedagogical point of view is substantiated; the experience of using language games at the lessons and during extracurricular activities in English is described. The concept of language competence is defined. The peculiarities of language games application at English lessons are revealed. Particular attention is paid to the use of language games for the development of phonetic, lexical, and grammatical skills. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
1
Czechia
1
Germany
-402949326
Greece
1
Ireland
12182
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Romania
182841
Singapore
372084167
Spain
1
Sweden
1
Ukraine
-2020640163
United Kingdom
1962507
United States
1173469272
Unknown Country
8325420
Downloads
Austria
1
Belarus
1
Belgium
874
Canada
1
Cyprus
12171
Czechia
372084169
Estonia
463212
Finland
463218
France
1962506
Germany
372084156
Hong Kong SAR China
1
Hungary
743556
India
758
Japan
463206
Kazakhstan
1
Latvia
1
Lithuania
19832293
Netherlands
-867553089
Norway
61654434
Poland
-402949327
Romania
372084160
Russia
31339175
Saudi Arabia
1
Slovakia
5143968
South Korea
714
Spain
85313
Switzerland
463217
Turkey
1
Ukraine
-402949328
United Kingdom
85327
United States
-867553090
Unknown Country
61654434
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Solomko_bachelor's_thesis.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | -1240383965 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.