Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78495
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Метод інтуїтивного відтворення мовлення у навчанні іноземної мови |
Authors |
Нехаєнко, Є.В.
|
ORCID | |
Keywords |
мовна особистість языковая личность linguistic personality мовна компетенція языковая компетенция linguistic competence мовленнєва компетенція речевая компетенция speech competence фонетична компетенція фонетическая компетенция phonetic competence граматична компетенція грамматическая компетенция grammatical competence викладання іноземних мов преподавание иностранных языков teaching foreign languages |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 035 - Філологія |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78495 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нехаєнко, Є.В. Метод інтуїтивного відтворення мовлення у навчанні іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 – філологія / Є.В. Нехаєнко; наук. керівник Н.В. Таценко. – Суми: СумДУ, 2020. – 27 с. |
Abstract |
Ця робота присвячена дослідженню застосування методу інтуїтивного відтворення мовлення на уроках іноземної мови. Вона складається з двох частин: класифікації методів формування мовленнєвої компетенції, застосування методу інтуїтивного відтворення мовлення у викладанні англійської мови. У першій частині надана вся необхідна для подальшого розуміння сутності роботи теоретична база. У практичній частині розглянуто метод інтуїтивного відтворення мовлення аспекті використання його на уроках англійської мови: його переваги та недоліки. У процесі написання роботи було зроблено висновки щодо особливостей та ефективності методу інтуїтивного відтворення мовлення, а також надано рекомендації стосовного його застосування на уроках іноземних мов. Эта работа посвящена исследованию применения метода интуитивного воспроизведения речи на уроках иностранного языка. Она состоит из двух частей: классификации методов формирования речевой компетенции, применение метода интуитивного воспроизведения речи в преподавании английского языка. В первой части предоставлена теоретическая база необходимая для дальнейшего понимания сущности работы. В практической части рассмотрен метод интуитивного воспроизведения речи в аспекте использования его на уроках английского языка: его преимущества и недостатки. В процессе написания работы были сделаны выводы об особенностях и эффективности метода интуитивного воспроизведения речи, а также даны рекомендации относительно его применения на уроках иностранного языка. The work is devoted to the study of the method of intuitive speech reproduction use in foreign language lessons. It consists of two parts: the methods of speech competence formation classification, the method of intuitive reproduction of speech in teaching English. The first part provides the fundamental theoretical base for further understanding of the work. In the practical part, the method of intuitive speech reproduction considered in aspect of its use. During the research, we made the conclusions about the peculiarities and effectiveness of the method of intuitive speech reproduction and provided recommendations for its application in foreign language lessons. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

1

1

1

1

1905

1

896765

253764

35296

1793528

1
Downloads

1

9535

1

192701

70590

1

1

1

2981265

2981266

9540

2981267
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nekhayenko_Bachelous_paper.pdf | 723.18 kB | Adobe PDF | 9226169 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.