Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78497
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Зовнішня та внутрішня мотивація як фактор успішного оволодіння іноземною мовою |
Authors |
Кравченко, А.А.
|
ORCID | |
Keywords |
мотив motive мотивація мотивация motivation зовнішня мотивація внешняя мотивация external motivation внутрішня мотивація внутренняя мотивация internal motivation заняття з іноземної мови занятия по иностранному языку foreign language lessons |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78497 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Кравченко, А.А. Зовнішня та внутрішня мотивація як фактор успішного оволодіння іноземною мовою [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 035 – філологія / А.А. Кравченко; наук. керівник Н.В. Таценко. – Суми: СумДУ, 2020. – 22 с. |
Abstract |
Науковою проблемою роботи є формування та розвиток зовнішньої та внутрішньої мотивації.
За допомогою аналізу наукової, методичної та педагогічної літератури, а також методу узагальнення і методу педагогічного експерименту досягнуто мету дослідження.
Основним результатом дослідження є те, що саме пізнавальна потреба повинна бути домінуючою в структурі мотивів.
Висновки: 1) Мотиви – це те, що спонукає діяльність людини. 2) Зовнішня мотивація зумовлена будь-якою кількістю зовнішніх факторів. 3) Внутрішня мотивація пов'язана безпосередньо із самим предметом. 4) Серед педагогічних стимулів , які формують комунікативну компетенцію майбутніх фахівців і підвищують мотивацію учнів до навчання іноземної мови, можна назвати сучасні педагогічні технології, такі як технології критичного мислення, а також використання новітніх засобів навчання, а саме автентичних матеріалів, авторських методичних посібників вчителів і, безсумнівно, Інтернет-ресурсів. Научной проблемой работы является формирование и развитие внешней и внутренней мотивации. С помощью анализа научной, методической и педагогической литературы, а также метода обобщения и метода педагогического эксперимента достигнута цель исследования. Основным результатом исследования является то, что именно познавательная потребность должна быть доминирующей в структуре мотивов. Выводы: 1) Мотивы - это то, что побуждает деятельность человека. 2) Внешняя мотивация обусловлена любым количеством внешних факторов. 3) Внутренняя мотивация связана непосредственно с самим предметом. 4) Среди педагогических стимулов, формирующих коммуникативную компетенцию будущих специалистов и которые повышают мотивацию учащихся к обучению иностранному языку, можно назвать современные педагогические технологии, такие как технологии критического мышления, а также использование новейших средств обучения, а именно аутентичных материалов, авторских методических пособий учителей и, несомненно, Интернет-ресурсов. The scientific problem of the work is the formation and development of external and internal motivation. Through the analysis of scientific, methodological and pedagogical literature, as well as the method of generalization and the method of pedagogical experiment, the purpose of the study was achieved. The main result of the study is that it is the cognitive need that should be dominant in the structure of motives. Conclusions: 1) Motives - this is what motivates human activity. 2) External motivation is due to any number of external factors. 3) Internal motivation is directly related to the subject itself. 4) Among the pedagogical incentives that form the communicative competence of future professionals and increase student motivation to learn a foreign language, we can name modern pedagogical technologies, such as critical thinking technologies, as well as the use of new teaching aids, namely authentic materials, author's manuals and undoubtedly an online resources. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
114533943
Cuba
1
France
1
Germany
558825358
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
4211044
Lithuania
1
Netherlands
1386035258
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
558825361
United Kingdom
104458
United States
558825357
Unknown Country
506959340
Downloads
Australia
1
China
1
France
199381640
Germany
1
Lithuania
1
Netherlands
-1327726182
Poland
1
Russia
153
Singapore
1
Slovakia
1
Ukraine
558825362
United Kingdom
1
United States
886859676
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kravchenko_Bachelous_paper.pdf | 424.34 kB | Adobe PDF | 317340658 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.