Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78931
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основи правового регулювання E-commerce у європейському союзі: значення для вітчизняного бізнесу
Authors Панфілова, Д.А.
ORCID
Keywords електронна комерція
электронная коммерция
e-commerce
міжнародне право
международное право
international law
Type Conference Papers
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78931
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Панфілова, Д.А. Основи правового регулювання E-commerce у Європейському союзі: значення для вітчизняного бізнесу [Текст] / Д.А. Панфілова // Реформування правової системи в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції: у 2-х ч. (м. Суми, 21–22 травня 2020 р.) / редкол.: А.М. Куліш, О.М. Рєзнік. – Суми: СумДУ, 2020. – Ч.1. – С. 114-118.
Abstract Електронна комерція швидко розвивається,й бізнес намагається адаптуватися до інтенсивних трансформацій. Відтак, укладання договорів та ведення господарської діяльності у мережі Інтернет потребує більш ґрунтовного вивчення правового регулювання з метою врахування можливих ризиків та належного структурування бізнеспроцесів. Перш за все звернемося до статистики зросту значення E-commerce по всьому світі. Так, за даними, оприлюдненими більшістю дослідницьких компаній протягом 2019 року, можна навести наступні тези: - очікується, що роздрібні продажі у сфері електронної комерції складуть 13,7 % світових роздрібних продажів у 2020 році; - прогнозується, що до 2040 року близько 95 % всіх покупок здійснюватимуться виключно завдяки E-commerce; - Китай залишається найбільшим ринком електронної комерції в світі; - наразі існує від 12 до 24 мільйонів сайтів електронної комерції (за даними різних статистичних звітів); - кількість міжнародних торгових операцій E-commerce щоденно зростає, відтак, сьогодні в середньому по всьому світі цей показник становить 57 %.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
408
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
12900
United Kingdom United Kingdom
3276
United States United States
85611
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
12900
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
69020

Files

File Size Format Downloads
Panfilova_commerce.pdf 1.2 MB Adobe PDF 81925

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.