Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79048
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | До питання про договір комерційної концесії в українському законодавстві |
Authors |
Аллахвердієв, Р.
Yanishevska, Kateryna Dmytrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3648-5543 |
Keywords |
договір комерційної концесії договор коммерческой концессии commercial concession agreement франчайзинг franchising |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79048 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Аллахвердієв, Р. До питання про договір комерційної концесії в українському законодавстві [Текст] / Р. Аллахвердієв, К.Д. Янішевська // Реформування правової системи в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції: у 2-х ч. (м. Суми, 21–22 травня 2020 р.) / редкол.: А.М. Куліш, О.М. Рєзнік. – Суми: СумДУ, 2020. – Ч.1. – С. 322-324. |
Abstract |
В українській економіці важливе місце займає малий і середній бізнес, більшість якого, на жаль, має проблеми, пов’язані із залученням джерел фінансування. Самофінансування не є доступним для усіх суб’єктів малого і середнього підприємництва, оскільки вони мають недостатній оборотний капітал або замало знань для управління та комерційної діяльності. Вихід з такої ситуації більшість підприємців знаходить у законодавчо закріпленій можливості взаємодії малого і великого підприємництва шляхом укладання договорів комерційної концесії, який відповідно до статті 1115 Цивільного кодексу полягає у зобов’язанні однією стороною (правоволоділецем) надання другій стороні (користувачеві) за плату право користування відповідно до її вимог комплексом належних цій стороні прав з метою виготовлення та (або) продажу певного виду товару та (або) надання послуг [1]. Поняття «комерційної концесії» у жодному нормативному акті на сьогодні досі не має. Досліджуючи зміст даної норми можна зазначити, що головною метою укладення договору комерційної концесії, з боку користувача, є отримання«комплексу» прав для виготовлення та успішної реалізації товарів, надання послуг чи виконання робіт, що впливатиме на розширення ділової репутації іншої особи. З позиції правоволодільця – це можливість створення виробничої, торгової чи збутової ланки в мережі свого бізнесу для просунення товарів чи послуг, розширення ринку їх збуту. Тобто, є зрозумілим, що в укладенні договору комерційної концесії зацікавлені обидві сторони. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
China
1
Greece
1
Ireland
22591
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
987975426
United Kingdom
8826519
United States
-1645617632
Unknown Country
1
Downloads
Belgium
1
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
56543958
United Kingdom
1
United States
-1645617634
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Allakhverdiyev_franchising.pdf | 916.44 kB | Adobe PDF | -1589073672 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.