Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79227
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мотиваційний контент на заняттях спортом студенської молоді |
Authors |
Kovalenko, Serhii Lvovych
Беседін, М.Є. |
ORCID | |
Keywords |
мотивація мотивация motivation заняття спортом занятие спортом sport activities фізична культура і спорт физическая культура и спорт physical culture and sports |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79227 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Коваленко, С.Л. Мотиваційний контент на заняттях спортом студенської молоді [Текст] / С.Л. Коваленко, М.Є. Беседін // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту: тези доповідей VIІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Суми, 16–17 квітня 2020 р.). – Суми: СумДУ, 2020. – С. 88-91. |
Abstract |
Мотивація, як психофізіологічна активність людини, спрямована на досягнення певної мети і є свідомим прагненням особистості до певної діяльності. Цей термін на початку 20-го сторіччя увів німецький філософ А. Шопенгауер. Зміст терміну сучасними науковими школами визначається дещо по-різному, натомість, згідно загально визнаній дефініції – мотивація є результатом свідомого індивідуального вибору, детермінованого як зовнішніми, так і внутрішніми чинниками. Внутрішня мотивація є найбільш змістовною, оскільки є свідомим вибором особистості. Зовнішня мотивація є результатом взаємодії особистості з його оточенням. Розвиток особистості в значній мірі залежить від балансу внутрішньої мотивації і зовнішнього мотиваційного оточення. В контексті вищезазначеного формування студентів-спортсменів є результатом їх внутрішнього вибору і складної мотиваційної діяльності тренера-педагога. Відповідно для викладача-тренера з фізичного виховання важливим є глибинне розуміння причин, що умотивовують особистість до занять спортом [1; 2]. Викладач-тренер, як суб’єкт освітнього процесу закладу вищої освіти, має детально аналізувати мотиваційний контент студентів-спортсменів і, відповідно до цього, вносити корективи та змінювати чинники й акценти мотивації. Проводячи заняття з студентами-початківцями, важливим є розуміння базового мотиваційного контенту, а розуміння ціннісних пріоритетів дозволяє свідомо вносити зовнішні корегуючі чинники, змінюючи мотиваційний пріоритет групи і, відповідно, створювати максимально стабільний мотиваційний підхід. Мотиваційний підхід до формування особистості дозволяє розглядати фізичне виховання як процес створення у того, хто займається таких потреб, які найбільш сприятливі для
його стану здоров’я, фізичного розвитку і вдосконалення. Виявлення основних мотиваційних пріоритетів у поєднанні з моральними якостями і руховими здібностями є важливим аспектом процесу фізичного виховання, особливо на етапі відбору і підготовки майбутніх студентів-спортсменів. Мета дослідження – визначення мотиваційного контенту студентської молоді, щодо занять спортом. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
China
1
Czechia
1
Denmark
1
France
1
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
725
Lithuania
1
Ukraine
60331
United Kingdom
5814
United States
98859
Unknown Country
1
Downloads
China
1
Germany
60331
Indonesia
1
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Ukraine
31981
United Kingdom
1
United States
165737
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalenko_sport.pdf | 917.5 kB | Adobe PDF | 258055 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.