Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79238
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Спеціальна фізична і психофізіологічна підготовка волейболістів |
Authors |
Ostapenko, Yurii Oleksandrovych
Ostapenko, Valentyna Vasylivna |
ORCID | |
Keywords |
фізичне виховання физическое воспитание physical education підготовка волейболістів подготовка волейболистов training of volleyball players психофізіологічні якості психофизиологические качества psychophysiological qualities |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79238 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Остапенко, Ю.О. Спеціальна фізична і психофізіологічна підготовка волейболістів [Текст] / Ю.О. Остапенко, В.В. Остапенко // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту: тези доповідей VIІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Суми, 16–17 квітня 2020 р.). – Суми: СумДУ, 2020. – С. 115-118. |
Abstract |
Метою фізичного виховання є зміцнення здоров’я, загартування організму людини, розвиток фізичних якостей, удосконалення функціональних можливостей, формування й покращення життєво важливих рухових навичок, підготовка сучасної молоді до майбутньої висококваліфікованої професійної діяльності. Низькій рівень психофізіологічної та професійної готовності випускників до майбутньої практичної діяльності гостро становить проблему модернізації процесу фізичного виховання, пошуку ефективних засобів впливу на ріст професійної майстерності у закладах вищої освіти. Під час проведення практичних занять з фізичного виховання, одним з домінуючих аспектів є використання елементів цієї гри в оздоровчому та професійному напрямках, а також формування необхідних методичних знань з розвитку необхідних фізичних і психофізіологічних якостей у майбутній професійній діяльності. Вивчення науково-методичної літератури дало змогу встановити, що ефективність тренувального процесу волейболіста залежить від багатьох психофізіологічних якостей, таких як: обсяг зорового сприйняття ігрової ситуації, швидкості переробки інформації, оперативного мислення, зорової пам’яті та стійкості уваги [1; 2]. Тому, вивчення особливостей рухливості нервових процесів викликає
особливий інтерес та є важливим питанням у підготовці студентів, які обрали волейбол для занять, як улюблений вид спорту. Мета дослідження. Охарактеризувати фізичні та психофізіологічні якості студентів-волейболістів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
China
1
Germany
1
Greece
1
Ireland
526
Lithuania
1
Poland
29
Singapore
1
Slovenia
1
Ukraine
160865
United Kingdom
16402
United States
440656
Unknown Country
1
Downloads
Canada
1
Germany
440656
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
618486
United Kingdom
1
United States
618487
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ostapenko_volleyball.pdf | 898.2 kB | Adobe PDF | 1677634 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.