Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79251
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проблеми формування здорового способу життя студентів у закладах вищої освіти України |
Authors |
Оксьом, П.М.
Бережна, Л.І. |
ORCID | |
Keywords |
здоров'я студентської молоді здоровья студенческой молодежи health of student youth здоровий спосіб життя здоровый образ жизни healthy lifestyle фізична культура та спорт физическая культура и спорт physical culture and sports |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79251 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Оксьом, П.М. Проблеми формування здорового способу життя студентів у закладах вищої освіти України [Текст] / П.М. Оксьом, Л.І. Бережна // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту: тези доповідей VIІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Суми, 16–17 квітня 2020 р.). – Суми: СумДУ, 2020. – С. 221-224. |
Abstract |
Здоров’я студентської молоді є важливою державною, соціально-економічною і політичною проблемою, ефективне вирішення якої визначає майбутнє країни. Стан здоров’я молоді є важливим показником благополуччя суспільства і держави. Дослідження фахівців свідчать, що майже 80,0% студентівпершокурсників мають відхилення у стані здоров’я і протягом навчання у ЗВО ця ситуація погіршується[2]. Наукові дані показують те, що для сучасної студентської молоді важливими є гроші, освіта та професія, ділова кар’єра та задоволення. Для більшості студентів важливими є прагнення до успішності і фінансового благополуччя, в основі яких лежать збагачення та життєвий успіх, що досягається будь-якою ціною, часто навіть за рахунок свого особистого здоров’я, або здоров’я оточуючих людей. На жаль, здоровий спосіб життя не є одною з основних потреб сучасної студентської молоді [1]. Одним з важливих аспектів цієї проблеми є якість викладання предмету «Фізичне виховання» у вищому закладі освіти. Як ніколи раніше зараз важливим є використання нових сучасних оздоровчих технологій у навчально-виховному процесі студентів. Мета їх – забезпечити майбутньому випускнику вищого закладу освіти реальний рівень здоров’я, озброїти його багажем знань, умінь, навиків, необхідних для здорового способу життя, створення активної життєвої позиції і набуття професійного статусу. Під здоров’язберігаючими освітніми технологіями у вищих закладах освіти слід розуміти систему, що створює умови для збереження і зміцнення фізичного, духовного, емоційного, психічного здоров’я студентської молоді Система повинна включати в себе фізкультурно-оздоровчі, освітні, психологічні, педагогічні, медико-біологічні і інші способи, що спрямовані для досягнення мети по збереженню і зміцненню здоров’я [1]. Усі вище перераховані способи необхідно використовувати системно та комплексно, проте реальність показує, що єдиної моделі по збереженню і зміцненню здоров’я студентів у вищих закладах освіти України на сьогоднішній день не існує. Насправді кожен заклад вищої освіти в Україні реалізує свою особисту здоров’язбережувальну політику, на жаль у більшості своїй не завжди добросовісну і вдалу. Піклування про здоров’я студентів часто залежить від того як добре цю проблему розуміє ректор та адміністрація конкретного навчального закладу, від об’єму фінансування та від рейтингу вищого закладу освіти. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Australia
1
China
1
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
51687
Lithuania
1
Ukraine
243130
United Kingdom
13400
United States
434572
Unknown Country
742796
Downloads
France
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
51686
United Kingdom
1
United States
742796
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Oksom_sports.pdf | 898.77 kB | Adobe PDF | 794487 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.