Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79263
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину |
Authors |
Войтенко, М.С.
|
ORCID | |
Keywords |
сегментація сегментация segmentation таргетинг targeting інструмент маркетингу инструмент маркетинга marketing tool таргетована реклама таргетированная реклама targeted advertising |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79263 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Войтенко, М.С. Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / М.С. Войтенко; наук. керівник В.О. Макерська. - Суми: СумДУ, 2020. - 40 с. |
Abstract |
В сучасних умовах торговельним компаніям складно і часто не можливо адресувати свій товар, в тому числі і послуги, всім споживачам. Споживачів багато, вони розрізнені між собою та своїми потребами. Практично доведено, що доцільно виділяти групи споживачів і направляти товар конкретним сегментам. Таке орієнтування дозволяє спрямувати зусилля на споживачів, найбільш зацікавлених в придбанні певного товару. На сьогоднішній день сегментація ринку споживачів вже не є другорядним інструментом маркетингу, вона набуває ключового значення для досягнення успіху компанії. Meтa рoбoти – показати наявність навичок практичного здійснення деяких видів маркетингової діяльності: аналізу та інтепретаціїї результатів маркетингового дослідження, сегментування ринкового простору, формування ефективної політики просування товару на обраних каналах за допомогою таргетингу. Для дocягнeння дaнoї мeти будe нeoбхідним вирішити нacтупні зaвдaння:
‒ вивчити теоретичні основи сегментування та таргетингу, розглянути включені елементи маркетингової стратегії, вплив на неї поведінки споживачів;
‒ дослідити особливості поведінки споживачів за допомогою аналізу вторичних джерел, подальшого збору емпіричних даних та їх інтепретації;
‒ на основі отриманих результатів провести сегментування споживачів, виділити цільові сегменти та розробити SMM – план компанії відповідно до їх особливостей. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
1
Germany
380
Greece
1
Ireland
1982
Italy
1
Lithuania
1
Singapore
25715637
Ukraine
25715639
United Kingdom
202846
United States
15062284
Unknown Country
1
Downloads
Ireland
1
Italy
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
5833986
United Kingdom
1981
United States
25715636
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Voitenko_bachelor.pdf | 4.56 MB | Adobe PDF | 31551607 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.