Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79263
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину
Authors Войтенко, М.С.
ORCID
Keywords сегментація
сегментация
segmentation
таргетинг
targeting
інструмент маркетингу
инструмент маркетинга
marketing tool
таргетована реклама
таргетированная реклама
targeted advertising
Type Bachelous Paper
Speciality 075 - Маркетинг
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79263
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Войтенко, М.С. Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / М.С. Войтенко; наук. керівник В.О. Макерська. - Суми: СумДУ, 2020. - 40 с.
Abstract В сучасних умовах торговельним компаніям складно і часто не можливо адресувати свій товар, в тому числі і послуги, всім споживачам. Споживачів багато, вони розрізнені між собою та своїми потребами. Практично доведено, що доцільно виділяти групи споживачів і направляти товар конкретним сегментам. Таке орієнтування дозволяє спрямувати зусилля на споживачів, найбільш зацікавлених в придбанні певного товару. На сьогоднішній день сегментація ринку споживачів вже не є другорядним інструментом маркетингу, вона набуває ключового значення для досягнення успіху компанії. Meтa рoбoти – показати наявність навичок практичного здійснення деяких видів маркетингової діяльності: аналізу та інтепретаціїї результатів маркетингового дослідження, сегментування ринкового простору, формування ефективної політики просування товару на обраних каналах за допомогою таргетингу. Для дocягнeння дaнoї мeти будe нeoбхідним вирішити нacтупні зaвдaння: ‒ вивчити теоретичні основи сегментування та таргетингу, розглянути включені елементи маркетингової стратегії, вплив на неї поведінки споживачів; ‒ дослідити особливості поведінки споживачів за допомогою аналізу вторичних джерел, подальшого збору емпіричних даних та їх інтепретації; ‒ на основі отриманих результатів провести сегментування споживачів, виділити цільові сегменти та розробити SMM – план компанії відповідно до їх особливостей.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Germany Germany
380
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1982
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
25715637
Ukraine Ukraine
25715639
United Kingdom United Kingdom
202846
United States United States
15062284
Unknown Country Unknown Country
66698775

Downloads

Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5833986
United Kingdom United Kingdom
1981
United States United States
25715636

Files

File Size Format Downloads
Voitenko_bachelor.pdf 4.56 MB Adobe PDF 31551607

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.