Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79264
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized» |
Authors |
Белокур, С.А.
|
ORCID | |
Keywords |
Інтернет-маркетинг Интернет-маркетинг Internet marketing софтверний продукт софтверный продукт software product просування програмних продуктів продвижение программных продуктов promotion of software products стратегія просування стратегия продвижения promotion strategy методи просування софтверних продуктів методы продвижения софтверных продуктов methods of promoting software products |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79264 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Белокур, С.А. Розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ "Apptimized" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.А. Белокур; наук. керівник Л.Ю. Сагер. - Суми: СумДУ, 2020. - 37 с. |
Abstract |
Актуальність. IT-ринок, або ринок інформаційних продуктів і послуг, з моменту свого виникнення і по теперішній день є сферою діяльності, що представляє чималий інтерес для компаній будь-якого розміру і рівня рентабельності. Інтерес цей обумовлений декількома причинами. Варто зазначити, що товари IT-ринку суттєво відрізняється від інших ринків та вимагають специфічного маркетингового забезпечення. Динамічність розвитку ринку спричиняє динамічність зміни та зростання вимог до маркетингу і, зокрема, до маркетингових комунікацій.
Сучасні споживачі, особливо на ринку інформаційних технологій скептично ставляться до багатьох ініціатив фахівців з маркетингу, тому залучити й утримати купівельний інтерес до якого-небудь виду товарів досить складно.
Метою даної роботи є аналіз та розроблення програми просування софтверного продукту на європейському ринку інформаційних технологій у компанії ТОВ «Apptimized».
Методи дослідження: методика КФУ (ключові фактори успіху), польові дослідження, коефіцієнта конкордації.
Загальна характеристика роботи: Кваліфікаційна робота складається зі вступу, двух розділів, висновку та списку використаної літератури. Обсяг наукової роботи становить 36 сторінок. У роботі наведено 12 рисунків, 6 таблиць, використано 20 наукових джерела. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

10441

10438

1

718

1

1

1

12483727

149391

31465813

1
Downloads

1

1

1

1

6156368

1

31465810
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Belokur_bachelor.pdf | 3.69 MB | Adobe PDF | 37622183 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.