Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79273
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування «сustomer journey map» на прикладі освітніх послуг |
Authors |
Федін, П.В.
|
ORCID | |
Keywords |
воронка продажів воронка продаж sales funnel карта шляху клієнта карта пути клиента customer journey map продуктова матриця продуктовая матрица product matrix цільова аудиторія целевая аудитория target audience |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79273 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Федін, П.В. Формування "сustomer journey map" на прикладі освітніх послуг [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / П.В. Федін; наук. керівник О.В. Люльов. - Суми: СумДУ, 2020. - 71 с. |
Abstract |
Сьогодні в області маркетингу можна спостерігати тенденцію до його розпилення. Постійна поява нових інструментів, технологій, підходів або короткотривалі тренди обумовлюють спеціалістів створювати та вивчати нові інструменти, що призводить до розширення поняття «маркетинг».
Якщо намагатися звести всі інструменти до єдиної зрозумілої маркетингової системи та спробувати охопити максимальну кількість елементів маркетингу, то в результаті неодмінно з’явиться процес створення карти шляху клієнта, або «Customer journey map».
Цей процес повністю відображає в собі суть маркетингу. Він охоплює майже всі етапи розробки стратегії та може включати в себе будь-які інструменти чи варіанти реалізації.
Ключовим завданням процесу створення шляху клієнта є стратегічне планування подорожі цільової аудиторії від першого знайомства з продуктом до покупки та додаткових продажів.
Найбільш наглядно цей процес можна продемонструвати на прикладі створення шляху клієнта під ринок освітніх послуг. Дані послуги досить складні та потребують тривалого часу на прийняття рішення перед покупкою.
У зв’язку з усім врахованим вище, метою даної роботи є продемонструвати процес формування карти шляху клієнта на прикладі освітніх послуг.
Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання:
- розкриття поняття «Customer journey map» та його складових у розрізі освітніх послуг;
- аналіз існуючих карт шляху клієнта в ринку освітніх послуг з ключовими показниками;
- планування ефективної карти шляху клієнта для безкоштовного освітнього курсу з маркетингу.
Конкуренція стимулює компанії використовувати сучасні методи підвищення рівня обслуговування клієнта. Розвиток мобільних та інтернет технологій призвів до появи Customer Journey Map (CJM) – інструменту моделювання та аналізу поведінки споживача при виборі та використанні товару або послуги компанії.
Спочатку цей метод став популярним серед спеціалістів, які займаються удосконаленням програм, мобільних додатків або інтернет сайтів, але його можна застосовувати і в інших сферах, де необхідно аналізувати поведінку споживача (продажі, event-менеджмент, розробка інформаційних продуктів, створення нової послуги тощо).
Найбільшою проблемою у формуванні карти шляху клієнта є відбір ключових етапів, технологій та інструментів для забезпечення максимального економічного ефекту від реалізації шляху клієнта в майбутньому. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
China
-266495715
France
1
Germany
303986
Greece
395
Ireland
303984
Lithuania
1
Poland
17438168
Singapore
1
Spain
17438166
Ukraine
-1612308486
United Kingdom
127261875
United States
1929512734
Unknown Country
-53040604
Downloads
Indonesia
1
Lithuania
1
Spain
1
Ukraine
1453251551
United Kingdom
1
United States
-382901226
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fedin_bachelor.pdf | 10.55 MB | Adobe PDF | 1070350330 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.