Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79274
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ "Добряна" |
Authors |
Кадуріна, С.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications ефективність діяльності эффективность деятельности efficiency of activity прибуток прибыль profit просування продвижение promotion бренд brand реклама advertising |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79274 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кадуріна, С.В. Оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ "Добряна" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / С.В. Кадуріна; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 57 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає в необхідності розробки на підприємствах ефективного комплексу маркетингових комунікацій для взаємодії зі споживачами, партнерами, персоналом та іншими аудиторіями для отримання своєї вигоди.
Метою бакалаврського дослідження є оптимізація використання інструментів маркетингових комунікацій для підвищення ефективності просування продукції ТМ «Добряна».
Завдання роботи: дослідити поняття «маркетингова комунікація» у діяльності сучасних підприємств; проаналізувати ринок та основних виробників молочної продукції України; дослідити, які саме комунікаційні інструменти застосовуються на ринку для просування молочної продукції; охарактеризувати Філію «Сумський молочний завод»; розглянути маркетингове середовище досліджуваного підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику; запропонувати напрями вдосконалення комунікаційних інструментів; оцінити ефективність пропонованих заходів з удосконалення.
Об’єктом дослідження обрано Філію «Сумський молочний завод» ДП «Аромат». Предметом дослідження є маркетингові комунікації підприємства як чинник підвищення ефективності просування продукції ТМ «Добряна». Методи дослідження: аналіз та синтез, спостереження, порівняння, узагальнення та класифікації, бібліометричний аналіз із застосуванням сучасного програмного забезпечення.
Наукова новизна роботи полягає у авторській системі маркетингових комунікацій вітчизняного підприємства та рекомендації з впровадження на підприємстві розробленого комплексу маркетингових комунікацій.
Практична значущість роботи. Практичні результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності роботи відділу збуту підприємства молочної галузі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

2733374

160688

384

-1172275620

1

1

401934

1

1

1

-1800329830

102065873

-658150544

1
Downloads

1

1

1

5466729

513644351

615011741

401928

1

1

925222827

1

5466727

1

66938922

1

1

615011738

-658150543

-1009184088

-658150545

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kadurina_bachelor.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | 421679797 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.