Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79275
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Новації у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств |
Authors |
Вакулішина, І.М.
|
ORCID | |
Keywords |
новації новации innovations інновації инновации innovations товарні інновації товарные инновации commodity innovations маркетингова товарна політика промислових підприємств маркетинговая товарная политика промышленных предприятий marketing product policy of industrial enterprises новації у маркетинговій товарній політиці новации в маркетинговой товарной политике innovations in marketing product policy |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79275 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вакулішина, В.В. Новації у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.В. Вакулішина; наук. керівник Н.Є. Летуновська. - Суми: СумДУ, 2020. - 67 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у науковому обґрунтуванні новацій як важливої складової маркетингової товарної політики.
Метою дипломної роботи вивчення місця новацій у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств та розробка пропозицій нововведень.
Завдання роботи: вивчення понять «новація», «інновація» в контексті маркетингової товарної політиці промислових підприємств, дослідження закордонного досвіду впровадження інновацій у маркетингову товарну політику промислових підприємств та порівняння його з вітчизняним, аналіз сучасного стану машинобудівного та насосного ринків України, проаналізувати показники діяльності та товарний портфель об’єкта дослідження, розробити пропозиції нововведень та оцінити перспективи їх упровадження.
Об’єктом дипломної роботи виступає АТ «Сумський завод «Насосенергомаш» та його діяльність.
Методи дослідження, що використовувались у роботі: аналіз і синтез, статистичний аналіз, ABC-XYZ-аналіз, матриця BCG, методи оцінки економічної ефективності.
Наукова новизна дослідження: вивчення місця новацій та інновацій у маркетинговій товарній політиці, систематизація досліджень закордонного досвіду впровадженні новацій у товарну політику промислових підприємств.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні пропозицій нововведень у товарну політику підприємства АТ «Сумський завод «Насосенергомаш». |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
Greece
1
Ireland
1172
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
1201185
United Kingdom
22241
United States
2780143
Unknown Country
1
Downloads
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
138144
United Kingdom
1
United States
2780138
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vakulishina_bachelor.pdf | 8.69 MB | Adobe PDF | 2918286 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.