Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79277
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") |
Authors |
Рудика, М.С.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія маркетинговая стратегия marketing strategy цільова аудиторія целевая аудитория target audience маркетингова політика маркетинговая политика marketing policy конкурентне середовище конкурентная среда competitive environment система управління система управления management system |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79277 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рудика, М.С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / М.С. Рудика; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 59 с. |
Abstract |
На даний час ресторанний бізнес в Україні і по всьому світу розвивається бурхливими темпами. З ростом добробуту людей, рівня їх життя, збільшується число постійних клієнтів, а це веде до зростання потреби в задоволенні запитів людей, які відвідують ресторани та інші місця громадського харчування.
З'являється потреба в належному оформленні страв, в високому і швидкому рівні обслуговування, в соціальному визнанні ресторану. Багато людей обирають саме ресторани для проведення урочистих заходів, будь то весілля, дні народження або інші важливі події.
Більшість офісних співробітників все більше починають користуватися послугами кафе під час обідньої перерви або важливої зустрічі під час робочого дня. Усі ці чинники змушують ресторани вести серйозну конкурентну боротьбу за відвідувачів, створювати такі маркетингові стратегії, які приносили б максимальний прибуток та сприяли залученню нових клієнтів у свій заклад.
Таким чином, ресторанний бізнес буде успішним тільки в тому випадку, якщо він націлений не тільки на задоволення бажань і потреб гостей у продукції та послугах, а й на створення умов для збільшення відвідуваності ресторану. Задоволення потреб відвідувачів, завоювання їх розташування - першорядні завдання ресторану.
Саме тому, в умовах жорсткої конкуренції в ресторанному бізнесі, будь-якому закладу важливо добре розбиратися в ситуації на ринку, знати свої сильні і слабкі сторони і вміти розробити свою маркетингову стратегію. Тільки це дасть можливість ресторану бути не тільки конкурентоспроможним на ринку, отримувати достатній прибуток, але і домогтися розширення цільової аудиторії і залучення потенційних клієнтів, функціонуючи при цьому тривалий період часу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views

1

140625525

1

1

-1610549206

1

854599057

-1479006582

1

1028329

1

933243333

1

1

1

-1479006583

-1441059092

-662274117

84813

-1265336595

1430005814
Downloads

140625526

1

-1610549205

1

1

933243334

1

1

1

-1474957111

963

-282677997
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rudyka_bachelor.pdf | 7.77 MB | Adobe PDF | 2000652812 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.