Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79277
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile")
Authors Рудика, М.С.
ORCID
Keywords маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
цільова аудиторія
целевая аудитория
target audience
маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
конкурентне середовище
конкурентная среда
competitive environment
система управління
система управления
management system
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79277
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рудика, М.С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / М.С. Рудика; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 59 с.
Abstract На даний час ресторанний бізнес в Україні і по всьому світу розвивається бурхливими темпами. З ростом добробуту людей, рівня їх життя, збільшується число постійних клієнтів, а це веде до зростання потреби в задоволенні запитів людей, які відвідують ресторани та інші місця громадського харчування. З'являється потреба в належному оформленні страв, в високому і швидкому рівні обслуговування, в соціальному визнанні ресторану. Багато людей обирають саме ресторани для проведення урочистих заходів, будь то весілля, дні народження або інші важливі події. Більшість офісних співробітників все більше починають користуватися послугами кафе під час обідньої перерви або важливої зустрічі під час робочого дня. Усі ці чинники змушують ресторани вести серйозну конкурентну боротьбу за відвідувачів, створювати такі маркетингові стратегії, які приносили б максимальний прибуток та сприяли залученню нових клієнтів у свій заклад. Таким чином, ресторанний бізнес буде успішним тільки в тому випадку, якщо він націлений не тільки на задоволення бажань і потреб гостей у продукції та послугах, а й на створення умов для збільшення відвідуваності ресторану. Задоволення потреб відвідувачів, завоювання їх розташування - першорядні завдання ресторану. Саме тому, в умовах жорсткої конкуренції в ресторанному бізнесі, будь-якому закладу важливо добре розбиратися в ситуації на ринку, знати свої сильні і слабкі сторони і вміти розробити свою маркетингову стратегію. Тільки це дасть можливість ресторану бути не тільки конкурентоспроможним на ринку, отримувати достатній прибуток, але і домогтися розширення цільової аудиторії і залучення потенційних клієнтів, функціонуючи при цьому тривалий період часу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Bulgaria Bulgaria
140625525
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
-1610549206
Denmark Denmark
1
France France
854599057
Germany Germany
-1479006582
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1028329
Israel Israel
1
Italy Italy
933243333
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Malta Malta
1
Netherlands Netherlands
-1479006583
Poland Poland
-1441059092
Ukraine Ukraine
-662274117
United Kingdom United Kingdom
84813
United States United States
-1265336595
Unknown Country Unknown Country
1430005814

Downloads

Bulgaria Bulgaria
140625526
Canada Canada
1
Czechia Czechia
-1610549205
France France
1
Israel Israel
1
Italy Italy
933243334
Lithuania Lithuania
1
Malta Malta
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
-1474957111
United Kingdom United Kingdom
963
United States United States
-282677997

Files

File Size Format Downloads
Rudyka_bachelor.pdf 7.77 MB Adobe PDF 2000652812

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.