Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79278
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Digital-стратегія просування продукції компанії: сustomer journey mapping |
Authors |
Шеремет, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
digital-стратегія чат-бот chatbot customer journey mapping |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79278 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шеремет, В.В. Digital-стратегія просування продукції компанії: сustomer journey mapping [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.В. Шеремет; наук. керівник О.В. Люльов. - Суми: СумДУ, 2020. - 37 с. |
Abstract |
В постіндустріальному суспільстві цифрові технології поступово стають невід'ємною частиною кожної сфер повсякденного життя. У сучасному світі управління будь-якою системою без широкого застосування засобів інформаційного та комп'ютерного забезпечення неможливо назвати ефективним.
Вивчення digital-стратегії формує уявлення про аналітичну складову маркетингових стратегій та допомагає у налаштуванні потоку клієнтів на довгострокову перспективу вивчаючи інтереси споживачів і формуючи на основі ідеальну воронку продажів.
Метою роботи є дослідження digital-стратегії просування продукції компанії як інструменту наочного демонстрування шляху клієнта від першого знайомства до покупки.
Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання:
- визначення основних тенденцій розвитку концепцій digital-стратегії за допомогою бібліометричного аналізу та визначення її кон’юнктури.
- визначення одного із способів автоматизації бізнес процесів за допомогою чат-бота.
- розроблення customer journey mapping з урахуванням проведеної digital-стратегії
Вихідною базою дослідження є: наукові напрацювання як вітчизняних так і зарубіжних учених, що досліджують питання digital-стратегії; наукові публікації з digital-стратегії, які опубліковано у наукових журналах, що індексуються наукометричної базою даних Scopus; результати напрацювань відомих бізнесменів та інші.
У роботі для досягнення поставленої мети використано наступні інструменти: Scopus Tools Analysis та Google Trends для бібліографічного аналізу, VOSviewer для візуалізації результатів бібліометричного аналізу, віртуальна дошка Miro – для наочного демонстрування поняття digital-стратегії, її інструментів та ін. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
China
574207257
Côte d’Ivoire
1
Germany
-202595068
Greece
1
Ireland
818868764
Lithuania
1
Netherlands
231
Norway
1
Poland
1
Romania
1
Singapore
1
Sweden
2209
Turkey
1
Ukraine
1200510157
United Kingdom
426950053
United States
-902810720
Unknown Country
1
Vietnam
5696
Downloads
China
-902810721
Germany
1
Ireland
22076312
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Turkey
1
Ukraine
1200510158
United Kingdom
426950050
United States
574207261
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sheremet_bachelor.pdf | 5.05 MB | Adobe PDF | 1320933066 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.