Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79278
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Digital-стратегія просування продукції компанії: сustomer journey mapping
Authors Шеремет, В.В.
ORCID
Keywords digital-стратегія
чат-бот
chatbot
customer journey mapping
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79278
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шеремет, В.В. Digital-стратегія просування продукції компанії: сustomer journey mapping [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.В. Шеремет; наук. керівник О.В. Люльов. - Суми: СумДУ, 2020. - 37 с.
Abstract В постіндустріальному суспільстві цифрові технології поступово стають невід'ємною частиною кожної сфер повсякденного життя. У сучасному світі управління будь-якою системою без широкого застосування засобів інформаційного та комп'ютерного забезпечення неможливо назвати ефективним. Вивчення digital-стратегії формує уявлення про аналітичну складову маркетингових стратегій та допомагає у налаштуванні потоку клієнтів на довгострокову перспективу вивчаючи інтереси споживачів і формуючи на основі ідеальну воронку продажів. Метою роботи є дослідження digital-стратегії просування продукції компанії як інструменту наочного демонстрування шляху клієнта від першого знайомства до покупки. Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання: - визначення основних тенденцій розвитку концепцій digital-стратегії за допомогою бібліометричного аналізу та визначення її кон’юнктури. - визначення одного із способів автоматизації бізнес процесів за допомогою чат-бота. - розроблення customer journey mapping з урахуванням проведеної digital-стратегії Вихідною базою дослідження є: наукові напрацювання як вітчизняних так і зарубіжних учених, що досліджують питання digital-стратегії; наукові публікації з digital-стратегії, які опубліковано у наукових журналах, що індексуються наукометричної базою даних Scopus; результати напрацювань відомих бізнесменів та інші. У роботі для досягнення поставленої мети використано наступні інструменти: Scopus Tools Analysis та Google Trends для бібліографічного аналізу, VOSviewer для візуалізації результатів бібліометричного аналізу, віртуальна дошка Miro – для наочного демонстрування поняття digital-стратегії, її інструментів та ін.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
574207257
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Germany Germany
-202595068
Greece Greece
1
Ireland Ireland
818868764
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
231
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
2209
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1200510157
United Kingdom United Kingdom
426950053
United States United States
-902810720
Unknown Country Unknown Country
1
Vietnam Vietnam
5696

Downloads

China China
-902810721
Germany Germany
1
Ireland Ireland
22076312
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1200510158
United Kingdom United Kingdom
426950050
United States United States
574207261
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Sheremet_bachelor.pdf 5.05 MB Adobe PDF 1320933066

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.