Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79279
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні тенденції цифрового маркетингу
Authors Товстий, В.О.
ORCID
Keywords маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activities
меблева промисловість
мебельная промышленность
furniture industry
конкурентноспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
комункаційна діяльність
комункацийна деятельность
communication activities
торгова марка
торговая марка
trademark
онлайн маркетинг
online marketing
просування в мережі
продвижение в сети
online promotion
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79279
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Товстий, В.О. Сучасні тенденції цифрового маркетингу [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.О. Товстий; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 73 с.
Abstract Бакалаврська робота складається з 54 сторінок тексту, 3 розділів, 7 формул, 6 таблиць, 9 рисунків та списку з 38 використаних джерел, додатків 8. Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентноспроможності, цільової аудиторії, онлайн діяльності.; Розгляд системи та методів організації комункаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комункаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
11790
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1721
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5007055
United Kingdom United Kingdom
105737
United States United States
11621654
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Finland Finland
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Sweden Sweden
1058
Ukraine Ukraine
2030487
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11621655

Files

File Size Format Downloads
Tovstyi_bachelor.pdf 7.19 MB Adobe PDF 13653205

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.