Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79279
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні тенденції цифрового маркетингу |
Authors |
Товстий, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activities меблева промисловість мебельная промышленность furniture industry конкурентноспроможність конкурентоспособность competitiveness комункаційна діяльність комункацийна деятельность communication activities торгова марка торговая марка trademark онлайн маркетинг online marketing просування в мережі продвижение в сети online promotion |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79279 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Товстий, В.О. Сучасні тенденції цифрового маркетингу [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / В.О. Товстий; наук. керівник Ю.В. Білан. - Суми: СумДУ, 2020. - 73 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота складається з 54 сторінок тексту, 3 розділів, 7 формул, 6 таблиць, 9 рисунків та списку з 38 використаних джерел, додатків 8.
Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів.
Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення.
Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентноспроможності, цільової аудиторії, онлайн діяльності.; Розгляд системи та методів організації комункаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності.
Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз.
Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комункаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
Bulgaria
1
China
1
Czechia
1
Finland
11790
Greece
1
Ireland
1721
Italy
1
Lithuania
1
Poland
1
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
5007055
United Kingdom
105737
United States
11621654
Unknown Country
1
Downloads
Bulgaria
1
Finland
1
Lithuania
1
Romania
1
Sweden
1058
Ukraine
2030487
United Kingdom
1
United States
11621655
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tovstyi_bachelor.pdf | 7.19 MB | Adobe PDF | 13653205 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.